Show simple item record

Εξόρυξη δεδομένων και εκπαιδευτικά δεδομένα

dc.contributor.advisorSkourlas, Christos
dc.contributor.authorΚωνσταντινίδης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2021-09-13T07:20:22Z
dc.date.available2021-09-13T07:20:22Z
dc.date.issued2021-07-21
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1166
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1017
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε συνδυασμό με την ανάπτυξη του Διαδικτύου έχει αυξήσει σημαντικά την ποσότητα δεδομένων σε πληθώρα πεδίων, συμπεριλαμβανομένης της Εκπαίδευσης. Η υγειονομική κρίση και η εκτεταμένη χρήση διαδικασιών Εκπαίδευσης από Απόσταση οδήγησε σε περαιτέρω αύξηση εκπαιδευτικών δεδομένων. Ο τομέας της Εκπαίδευσης μπορεί να ωφεληθεί, με την αξιοποίηση των δεδομένων που παράγονται από τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης, μετά από επεξεργασία τους με χρήση τεχνικών και εργαλείων εξόρυξης δεδομένων. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα για εξαγωγή πολύτιμης γνώσης που μπορεί να συμβάλει στην λήψη αποφάσεων σχετικά με την εκπαιδευτική διαδικασία. Στην παρούσα εργασία, χρησιμοποιήθηκε ανωνυμοποιημένα δεδομένα από το προπτυχιακό μάθημα «Βάσεις Δεδομένων» του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με το εργαλείο RapidMiner Studio και χρησιμοποιήθηκαν τεχνικές clustering και δέντρων απόφασης. Με την οπτικοποίηση των αποτελεσμάτων παρατηρήθηκαν δυνητικά χρήσιμες συμπεριφορές των φοιτητών σε δύο κατευθύνσεις: α) συμμετοχή φοιτητών σε ασύγχρονη τηλεκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας eClass και β) συμμετοχή φοιτητών σε σύγχρονη τηλεκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας Microsoft Teams.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕξόρυξη δεδομένωνel
dc.subjectΜηχανική μάθησηel
dc.subjectΕκπαίδευση από απόστασηel
dc.subjectΔέντρα απόφασηςel
dc.subjectΚ-Μeansel
dc.subjectRapidMinerel
dc.titleΕξόρυξη δεδομένων και εκπαιδευτικά δεδομέναel
dc.title.alternativeData mining and educational datael
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣγουροπούλου, Κλειώ
dc.contributor.committeeMamalis, Basilis
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThe development of Information and Communication Technology, and the growth of the Internet have significantly increased the amount of data in numerous fields including education. The health crisis and the application of distance learning procedures in Higher Education led to further increase of educational data. Data generated by the distance learning procedures, and the use of data mining techniques and tools could be beneficiary for the education sector. The extraction of valuable information and knowledge can assist in making decisions related to the educational process. In the present diploma thesis, anonymous data was extracted from the undergraduate course "Databases” of the Department of Informatics and Computer Engineering of the University of West Attica. These data were processed applying the RapidMiner Studio tool. Clustering and decision tree techniques were used. Visualization of the results offered potentially useful conclusions related to the behaviors observed in two directions: a) students’ participation through asynchronous distance learning which is based on the open eClass platform, and b) students’ participation through synchronous distance learning, which is based on the Microsoft Teams platform.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές