dc.contributor.advisor | Sarris, Ioannis | |
dc.contributor.author | Μιχαηλίδης, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2021-11-09T12:29:36Z | |
dc.date.available | 2021-11-09T12:29:36Z | |
dc.date.issued | 2021-10-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1503 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1354 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα εξετάζει την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη ενός έργου παραγωγής ενέργειας από σαμαράκια μείωσης ταχύτητας σε διόδια και πόλεις. Προς αυτό τον σκοπό, η έρευνα εξετάζει το πώς λειτουργεί η παραγωγή και η γεννήτρια ενέργειας από σαμαράκια μείωσης ταχύτητας, τα διάφορα είδη των μηχανισμών, το σύστημα συγκομιδής ενέργειας, και τις μεθόδους βελτιστοποίησης γραμμικής γεννήτριας. Έπειτα, η έρευνα χρησιμοποιεί την μελέτη περίπτωσης κατασκευής ενός τέτοιου έργου, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της ανάλυσής του, της μεθόδου κατασκευής του, τις δυνατότητες εφαρμογής του, τον απαραίτητο και απαιτούμενο προϋπολογισμό, και την διαχείριση του εν λόγω έργου. Συμπεραίνεται ότι ο διακόπτης ισχύος για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας είναι πολύ αποδοτικός στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Όλο το έργο συγκέντρωσε μηχανικό υπόβαθρο και ηλεκτρικές γνώσεις για να βρει ιδέες για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από περιβαλλοντικά υγιείς πηγές. Θεωρητικές μελέτες έχουν δείξει ότι ο σχεδιασμός είναι πολύ αποτελεσματικός, επειδή μια μέση επίδραση μόνο 200 Kg μπορεί να παράγει 90 W ενέργειας. Δηλαδή, το ποσοστό ισχύς που παράγεται είναι πολύ σημαντικό, εφόσον αρκεί για να καλύψει μια διαδρομή φωτός 70W. | el |
dc.format.extent | 74 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Παραγωγή ενέργειας | el |
dc.subject | Διακόπτες ταχύτητας | el |
dc.subject | Σαμαράκια δρόμων | el |
dc.title | Παραγωγή ενέργειας από σαμαράκια μείωσης ταχύτητας σε διόδια και πόλη | el |
dc.title.alternative | Movable speed bumpbased mechanical energy harvester (MEH) for application on road | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Νίνος, Γεώργιος | |
dc.contributor.committee | Μπαρτζής, Βασίλειος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | The present study examines the viability and development of a generation project from movable speed bump based mechanical energy harvester (MEH) for application on tolls and cities. To this end, the research examines how the production and generation of power from speed switches, the different types of mechanisms, the energy harvesting system, and the methods of optimizing a linear generator. Next, the research uses the case study of the construction of such a project, including its design and analysis, its construction method, its implementation possibilities, the necessary and required budget, and the management of the project in question. It is concluded that the power switch for electricity generation is very efficient in electricity generation. The whole project gathered mechanical background and electrical knowledge to find ideas for generating electricity from environmentally sound sources. Theoretical studies have shown that the design is very effective, because an average effect of only 200 Kg can produce 90 W of energy. Videlicet, the percentage of power produced is very important, as long as it covers a 70W light path. | el |