Εμφάνιση απλής εγγραφής

Συσχέτιση οδηγικής συμπεριφοράς με την επιθετική οδήγηση σε υπεραστικές περιοχές

dc.contributor.advisorPapantoniou, Panagiotis
dc.contributor.authorΣυτερμέγια, Καλλιόπη
dc.date.accessioned2021-11-18T16:37:14Z
dc.date.available2021-11-18T16:37:14Z
dc.date.issued2021-07-23
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1540
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1391
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση αλλά και η συσχέτιση της οδηγικής συμπεριφοράς με την επιθετική οδήγηση στο υπεραστικό οδικό δίκτυο. Για την επίτευξη του στόχου χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα οδηγικής συμπεριφοράς από έξυπνα κινητά τηλέφωνα μέσω της εφαρμογής OSeven, η οποία βασίζεται στη συνεχή καταγραφή των βασικών παραμέτρων οδήγησης σε πραγματικό χρόνο, με τη χρήση αισθητήρων συσκευών Smartphones. Σε αυτό το πλαίσιο, συλλέχθηκαν και αναλύθηκαν στοιχεία από 100 οδηγούς οι οποίοι συμμετείχαν στο πείραμα οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες για χρονικό διάστημα έξι μηνών. Στη συνέχεια οι στατιστικές αναλύσεις πραγματοποιήθηκαν με τη χρήση των στατιστικών μεθόδων της γραμμικής και λογαριθμοκανονικής παλινδρόμησης. Η επιθετική οδήγηση προσδιορίζεται με τα απότομα συμβάντα τόσο όσον αφορά επιταχύνσεις όσο και επιβραδύνσεις και μέσω των τριών μοντέλων παλινδρόμησης που αναπτύχθηκαν διερευνάται ποιοι παράγοντες και πως επηρεάζουν την ύπαρξη απότομων συμβάντων και κατ’ επέκταση επιθετικής οδήγησης. Η μέση ταχύτητα, η χρήση κινητού τηλεφώνου, το φύλο και η ηλικία είναι παράμετροι που εμφανίζονται ως ανεξάρτητες μεταβλητές σε όλα τα μοντέλα και η επιρροή τους στην οδηγικής συμπεριφορά και στην οδική ασφάλεια αποδεικνύεται εξαιρετικά σημαντική.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΟδηγική συμπεριφοράel
dc.subjectΕπιθετική οδήγησηel
dc.subjectΥπεραστικές περιοχέςel
dc.subjectΟδική ασφάλειαel
dc.titleΣυσχέτιση οδηγικής συμπεριφοράς με την επιθετική οδήγηση σε υπεραστικές περιοχέςel
dc.title.alternativeCorrelation of driving behavior with aggressive driving in rural areasel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePavlou, Dimosthenis
dc.contributor.committeeΚιουσόπουλος, Ιωάννης
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικήςel
dc.description.abstracttranslatedThe objective of this Diploma Thesis is the investigation and the correlation of driving behavior with aggressive driving in rural areas. In order to achieve this objective driving behavior data through the OSeven application were extracted and analysed based on real-time driving parameters. Within this framework, 100 drivers participated in the real-time driving experiment for a period of six months. Then statistical analysis performed included linear and logarithmic regression models while aggressive driving is estimated through harsh acceleration and harsh deceleration events. Average speed, mobile phone use, gender and age are parameters that appear as independent variables in all models and their influence on driving behavior and road safety proves to be extremely important.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές