dc.contributor.advisor | Πολίτης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Βάρσαμος, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2022-01-11T07:49:27Z | |
dc.date.available | 2022-01-11T07:49:27Z | |
dc.date.issued | 2021-09-22 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1648 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1499 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετήθηκαν δύο πλοία ως προς την υδροδυναμική τους συμπεριφορά. Το πρώτο πλοίο, το οποίο αναφέρεται παρακάτω ως «πατρικό πλοίο» είναι υπάρχον και εν λειτουργία σε διαδρομές στα ελληνικά ύδατα. Το δεύτερο πλοίο, το οποίο αναφέρεται ως «NEOPYGOS» σχεδιάστηκε έχοντας ως βάση το πατρικό πλοίο, με την βασική τους διαφορά να είναι η μορφή της πρύμνης. Ενώ το πατρικό πλοίο διαθέτη πρύμνη τύπου «twin gondola stern» το δεύτερο σχεδιάστηκε με πρύμνη συμβατικού σκάφους. Τα δύο αυτά πλοία είναι όμοια από τον μέσο νομέα και πρώρα, ενώ επίσης έχουν και το ίδιο εκτόπισμα στο βύθισμα λειτουργίας. Στην συνέχεια πραγματοποιείται μελέτη αποκρίσεων και στα δύο πλοία, προκειμένου να υπολογιστεί ποιο από τα δύο έχει την καλύτερη δυναμική συμπεριφορά στους κυματισμούς, καθώς και το κατά πόσο η μορφολογία της πρύμνης παίζει ρόλο στην υδροδυναμική αυτή συμπεριφορά. | el |
dc.format.extent | 176 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Seakeeping | el |
dc.subject | SWAN2 | el |
dc.title | Επίδραση της μορφολογίας πρύμνης του πλοίου στην δυναμική του συμπεριφορά σε κυματισμούς | el |
dc.title.alternative | Effect of the transom form to a vessel’s response amplitudes at waves | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Γεροστάθης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.committee | Θεοδουλίδης, Αλέξανδρος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών | el |
dc.contributor.master | Προηγμένες Τεχνολογίες στη Ναυπηγική και Ναυτική Μηχανολογία | el |
dc.description.abstracttranslated | In this paper, two vessels were studied for their hydrodynamic responses in waves. The first vessel, mentioned as “Parent Ship”, is an existing ship operating in greek seas. The second vessel, mentioned as “NEOPYGOS”, is a newly designed vessel similar to the parent ship, with their most noticeable difference the form of their stern. The parent ship is constructed with a “twin gondola” stern, while NEOPYGOS is designed with a more conventional stern form. Both vessels are the same from the midship and forward. Moreover, both vessels’ displacement is the same at calculation draft. After the new design is completed, the hydrodynamic responses for both ships are calculated, in order to estimate the effect of the stern form in the results. | el |