dc.contributor.advisor | Μαγείρου, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Κρικέλης, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2022-01-13T09:45:48Z | |
dc.date.issued | 2021-12-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1652 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1503 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη συμπεριφορά της πεζογέφυρας «ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ» που βρίσκεται επί της λεωφόρου Ποσειδώνος, στον Άλιμο. Συγκεκριμένα αφορά κυρίως στη μελέτη της συμπεριφοράς της στη δυναμική φόρτιση η οποία δύναται να προκληθεί από ομάδα πεζών συγκεκριμένης πυκνότητας. Επιπροσθέτως, στο παρών κείμενο πραγματοποιείται, σε επίπεδο προμελέτης, η ανάλυση και μοντελοποίηση της εν λόγω γέφυρας ενώ ταυτόχρονα μία περιορισμένης έκτασης μελέτη κατεδάφισης τμήματος της ή/και ολόκληρης της γέφυρας αναλόγως των απαιτήσεων. | el |
dc.format.extent | 96 | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Πεζογέφυρα | el |
dc.subject | Δυναμική φόρτιση πεζών | el |
dc.subject | Κατεδαφίσεις | el |
dc.subject | Έκρηξη | el |
dc.subject | Footbridge | el |
dc.subject | Dynamic pedestrian loading | el |
dc.title | Δυναμική φόρτιση πεζών σε σύμμικτη πεζογέφυρα | el |
dc.title.alternative | Dynamic pedestrian loading on a composite footbridge | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Δημάκος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.committee | Repapis, Constantinos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών | el |
dc.contributor.master | Δομοστατικά Έργα | el |
dc.description.abstracttranslated | The present postgraduate thesis focuses on the behavior of the KALAMAKIOU pedestrian bridge, located on Poseidonos Avenue, in Alimos. Specifically, it mainly studies its behavior under dynamic loading, caused by a group of pedestrians of a certain density. In addition, in the present text, a preliminary analysis and modeling is carried out, while at the same time a limited study of its partly/fully demolition depending on the circumstances is being carried out. | el |
dcterms.embargoTerms | 12 months | el |
dcterms.embargoLiftDate | 2023-01-13T09:45:48Z | |