Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εξόρυξη δεδομένων και σεμινάρια επιμόρφωσης φορέων του δημόσιου τομέα

dc.contributor.advisorSkourlas, Christos
dc.contributor.advisorMarinagi, Catherine
dc.contributor.authorΠαπαϊωάννου, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2022-02-02T08:50:17Z
dc.date.available2022-02-02T08:50:17Z
dc.date.issued2022-01-19
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1689
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1540
dc.description.abstractΣε έναν κόσμο όπου πλέον η κάθε είδους πληροφορία αποθηκεύεται σε ψηφιακή μορφή, ο ρυθμός παραγωγής δεδομένων αυξάνεται εκθετικά χρόνο με το χρόνο. Οι πάσης φύσεως οργανισμοί διαθέτουν πλέον στις βάσεις δεδομένων τους ή στις ψηφιακές τους «αποθήκες» τεράστιο όγκο δεδομένων. Τα τελευταία χρόνια, η Εξόρυξη Δεδομένων βρίσκει εφαρμογή σε πολλούς οργανισμούς που δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως η Οικονομία, οι Τηλεπικοινωνίες, η Ιατρική, η Ασφάλεια Δικτύων, η Ενέργεια και φυσικά η Εκπαίδευση. Έρχεται να καλύψει την ανάγκη για την αξιοποίηση του τεράστιου αυτού όγκου δεδομένων, με τρόπους που διαφέρουν από την «απλή» στατιστική ανάλυση και που επικεντρώνονται στην αναγνώριση προτύπων μέσα στα δεδομένα και στην εύρεση συσχετίσεων μεταξύ τους, με στόχο την εξαγωγή πληροφορίας και γνώσης τέτοιας, που να μπορεί να οδηγήσει σε ανάλυση δεδομένων και λήψη αποφάσεων. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση τρόπων με τους οποίους τεχνικές εξόρυξης μπορούν να εφαρμοστούν σε δεδομένα που διατηρούνται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα ενός δημόσιου οργανισμού ο οποίος διοργανώνει επιμορφωτικά σεμινάρια για δημοσίους υπαλλήλους και τα οποία περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, στοιχεία που αφορούν στις εκπαιδευτικές ανάγκες φορέων του δημόσιου τομέα, στην οργάνωση των σεμιναρίων επιμόρφωσης, καθώς και στην αξιολόγησή τους από εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενους. Στόχος της εργασίας είναι η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων τα οποία θα μπορούσαν να οδηγήσουν τον φορέα σε λήψη αποφάσεων για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.el
dc.format.extent66el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectData miningel
dc.subjectΕξόρυξη δεδομένωνel
dc.subjectΤεχνικές εξόρυξης δεδομένωνel
dc.subjectΕκπαιδευτικά δεδομέναel
dc.subjectPublic sectorel
dc.subjectFrequent pattern miningel
dc.subjectDecision tree inductionel
dc.subjectRapidminerel
dc.titleΕξόρυξη δεδομένων και σεμινάρια επιμόρφωσης φορέων του δημόσιου τομέαel
dc.title.alternativeData mining techniques and training seminars for civil servantsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeMamalis, Basilis
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΕπιστήμη και Τεχνολογία της Πληροφορικής και των Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedIn a world where all kinds of information is eventually stored in digital form, the rate of data production is increasing exponentially year by year. Organizations of all kinds find at some point themselves with a huge amount of data stored in their databases or in their digital "warehouses". In recent years, Data Mining is being applied by many organizations in sectors such as Economy, Telecommunications, Medicine, Network Security, Energy and of course Education. It tries to meet the need to utilize this huge amount of data, in ways that differ from the "simple" statistical analysis and focus more on identifying patterns in the data and finding correlations between them, in order to extract information and knowledge of such nature that can lead to data analysis and decision making. The aim of this thesis is to explore ways in which data mining techniques can be applied to data stored in the Integrated Information System of a public Organization that implements training seminars for civil servants and which include, inter alia, information on educational public sector body’s needs, information about the organizational process of the training seminars, as well as data concerning the evaluation of the seminars by trainers and trainees. The aim of this work is to draw useful conclusions that could lead the Organization to make decisions that could improve the educational process as a whole.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές