dc.contributor.advisor | Θεοδουλίδης, Αλέξανδρος | |
dc.contributor.author | Κοπανιτσάνος, Στυλιανός | |
dc.date.accessioned | 2022-03-16T11:59:40Z | |
dc.date.available | 2022-03-16T11:59:40Z | |
dc.date.issued | 2022-03-14 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1895 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1746 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι ο έλεγχος συμμόρφωσης υπάρχοντος πλοίου με τις απαιτήσεις της Διεθνούς Σύμβασης για τη διαχείριση του θαλασσίου έρματος με έμφαση στο σχεδιασμό του δικτύου έρματος. Για την πληρέστερη κατανόηση του θέματος κρίθηκε σκόπιμο να γίνει μια σύντομη αναφορά στο οικολογικά προβλήματα που κατέστησαν απαραίτητη αρχικά την θέσπιση και κατόπιν την εφαρμογή αυτών των Διεθνών Κανονισμών. Ακολουθεί μια αναφορά στα κεφάλαια της σύμβασης, στα παραρτήματα με τις τεχνικές απαιτήσεις, στα προσαρτήματα τους και τις 14 κατευθυντήριες οδηγίες εφαρμογής της. Κατόπιν γίνεται μια παρουσίαση των μεθόδων ανταλλαγής και συστημάτων επεξεργασίας υδάτων έρματος με έμφαση στο πρότυπο του κανονισμού D-2 της BWMC. Το κυρίως μέρος της εργασίας ξεκινά με την παρουσίαση των σταδίων μελέτης της μετασκευής για την εγκατάσταση BWTS, και γίνεται αναφορά, στη χρήση της τεχνολογίας 3D Scanning, στα γενικά χαρακτηριστικά του επιλεχθέντος πλοίου και των ιδιαιτεροτήτων του, όπως και αναλυτική παρουσίαση του συστήματος διαχείρισης υδάτων έρματος Erma First και του τρόπου λειτουργίας του. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μέθοδος μοντελοποίησης του υδραυλικού δικτύου του πλοίου μέσω του προγράμματος Pipeflow Expert και η παρούσα εργασία ολοκληρώνεται με την μελέτη σχεδιασμού, και τον έλεγχο υδραυλικών απαιτήσεων του τελικού δικτύου έρματος. | el |
dc.format.extent | 128 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Διεθνής Σύμβαση | el |
dc.subject | Θαλάσσιο έρμα | el |
dc.title | Έλεγχος συμμόρφωσης υπάρχοντος πλοίου με τις απαιτήσεις της Διεθνούς Σύμβασης για τη διαχείριση του θαλασσίου έρματος | el |
dc.title.alternative | Examination of compliance for an existing ship according to the requirements of the International Convention for the water ballast management | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Δημητρέλλου, Σωτηρία | |
dc.contributor.committee | Χατζηκωνσταντής, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of this Diploma Thesis is to check the compliance of an existing ship with the references of the International Convention for the Management of the Water Ballast with emphasis on the design of the Ballast network. For a more complete understanding of the issue, it was deemed appropriate to make a brief reference to the ecological problems that made it necessary first to establish and then to implement these International Regulations. The following is a reference to the chapters of the contract, the annexes with the technical requirements, their appendices and the 14 guidelines for its implementation. This is followed by a presentation of exchange methods and ballast water treatment systems with an emphasis on the Regulation D-2 of BWMC. The main part of thιs work begins with the presentation of the stages of the modification study for the BWTS installation, and reference is made to the use of 3D Scanning technology, to the general characteristics of the selected ship and its features, as well as a detailed presentation of the ballast water management system Erma First and its modes of operation. Subsequently, the method of modeling the ship's hydraulic network through the Pipeflow Expert program is presented, and the thesis is completed with the design study, and the control of requirements of the final ballast network. | el |