Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τεχνολογίες μηχανικής μάθησης και όρασης υπολογιστών για την βελτιστοποίηση της απόδοσης στο πεδίο του αθλητισμού

dc.contributor.advisorKarkazis, Panagiotis
dc.contributor.authorΚαμπεράκης, Ιωάννης
dc.date.accessioned2022-03-21T10:48:07Z
dc.date.available2022-03-21T10:48:07Z
dc.date.issued2022-03-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1938
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1789
dc.description.abstractO όρος της Τεχνητής Νοημοσύνης έχει γίνει γνωστός σε όλο τον κόσμο. Ακούμε συνέχεια για τα έξυπνα κινητά, τα έξυπνα σπίτια, τις έξυπνες τηλεοράσεις και γενικά από συσκευές και υπολογιστικά συστήματα που παρέχουν ευφυείς υπηρεσίες. Δεν γίνεται πλήρως αντιληπτό όμως ότι ο τίτλος «έξυπνος» που έχει δοθεί πλέον στις συσκευές, οφείλεται κυρίως στην ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης και την ενσωμάτωσή της στην καθημερινότητα του ανθρώπου. Οι δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης και οι τομείς που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυξάνονται συνεχώς. Βρισκόμαστε στην εποχή όπου οι επιστήμονες συνειδητοποιούν τις προοπτικές και την διευκόλυνση που μπορούν να μας παρέχουν οι έξυπνες συσκευές, γι’ αυτό και έχει ξεκινήσει η εντατική παραγωγή ευφυών υπολογιστικών συστημάτων και η δημιουργία λογισμικών που μαθαίνουν από τα δεδομένα που παράγονται καθημερινά. Στο πλαίσιο αυτής της διπλωματικής, δημιουργείται ένα μοντέλο με την χρήση αλγορίθμων Μηχανικής Μάθησης και Όρασης Υπολογιστών, το οποίο είναι εκπαιδευμένο με βάση ένα σύνολο από βίντεο ελεύθερων βολών ενός ανθρώπου Α και ένας άνθρωπος Β τροφοδοτεί το βίντεο του στο μοντέλο για να δει κατά πόσο είναι σωστή η τεχνική της ελεύθερης βολής του σύμφωνα με την τεχνική του Α.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectΜηχανική μάθησηel
dc.subjectΌραση υπολογιστώνel
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subjectΝευρωνικά δίκτυαel
dc.subjectΒαθιά μάθησηel
dc.subjectΕπεξεργασία φυσικής γλώσσαςel
dc.subjectΓνωστική υπολογιστικήel
dc.subjectΔεδομέναel
dc.subjectΒελτιστοποίηση αθλητικής απόδοσηςel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΕυφυήel
dc.subjectΜοντέλοel
dc.subjectΈξυπνες συσκευέςel
dc.subjectΑνάλυση δεδομένωνel
dc.subjectMachine learningel
dc.subjectComputer visionel
dc.subjectArtificial intelligenceel
dc.subjectNeural networksel
dc.subjectDeep learningel
dc.subjectNatural language processingel
dc.subjectCognitive computingel
dc.subjectDatael
dc.subjectAthletic performance optimizationel
dc.subjectTrainingel
dc.subjectIntelligentel
dc.subjectModelel
dc.subjectSmart devicesel
dc.subjectData analysisel
dc.titleΤεχνολογίες μηχανικής μάθησης και όρασης υπολογιστών για την βελτιστοποίηση της απόδοσης στο πεδίο του αθλητισμούel
dc.title.alternativeTechnologies of machine learning and computer vision for the optimization of the athletic performanceel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜυριδάκης, Νικόλαος
dc.contributor.committeeMamalis, Basilis
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThe term Artificial Intelligence has become known throughout the world. We hear constantly about smart phones, smart homes, smart TVs and generally from devices and computer systems that provide intelligent services. However, it is not fully understood that the title "smart" that has now been given to devices, is mainly due to the development of Artificial Intelligence and its integration into everyday life. The capabilities of Artificial Intelligence and the areas that can be used are constantly increasing. We are in a time where scientists are realizing the prospects and convenience that smart devices can provide us, which is why intensive production of intelligent computing systems and the creation of software that learns from the data produced daily has begun. As part of this dissertation, a model is created using Machine Learning and Computer Vision algorithms, which is trained based on a set of free-shooting videos of a person A and a person B which feeds his video to the model to see if it is the technique of his free throw is correct according to the technique of A.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές