dc.contributor.advisor | Papantoniou, Panagiotis | |
dc.contributor.author | Αδάμ, Μαρία - Παναγιώτα | |
dc.date.accessioned | 2022-03-22T12:06:42Z | |
dc.date.available | 2022-03-22T12:06:42Z | |
dc.date.issued | 2022-03-10 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1947 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1798 | |
dc.description.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των επιπτώσεων της κυκλοφορίας Βαρέων Οχημάτων σε Αυτοκινητόδρομο (κυκλοφοριακές, περιβαλλοντικές και ασφάλειας). Για το σκοπό αυτό αναπτύσσονται στατικά και δυναμικά μοντέλα που παρουσιάζουν σε μακροσκοπικό και μικροσκοπικό επίπεδο την πραγματική κατάσταση της κυκλοφορίας στην εξεταζόμενη περιοχή μελέτης. Η μελέτη πραγματοποιείται στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου της Νέας Οδού «Θήβα – Τραγάνα» το χρονικό διάστημα Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2021 και οι μετρήσεις περιλαμβάνουν στοιχεία ανά μέρα, ανά ώρα, ανά κατεύθυνση και ανά τύπο οχήματος. Μέσω των στατικών και δυναμικών μοντέλων που αναπτύχθηκαν στο λογισμικό κυκλοφοριακής προσομοίωσης AIMSUN, εξετάστηκε η επιρροή του ποσοστού διείσδυσης Βαρέων Οχημάτων στην κυκλοφορία. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τόσο οι περιβαλλοντικές παράμετροι όσο και οι κυκλοφοριακές παρουσιάζουν έντονες αλλαγές ανάλογα με τη σύνθεση της κυκλοφορίας ΙΧ και βαρέων οχημάτων. | el |
dc.format.extent | 100 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Κυκλοφοριακός φόρτος | el |
dc.subject | Μακροσκοπική προσομοίωση | el |
dc.subject | Μικροσκοπική προσομοίωση | el |
dc.subject | Ασφάλεια κυκλοφοριακού δικτύου | el |
dc.subject | Βαρέα οχήματα | el |
dc.title | Διερεύνηση επιπτώσεων κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων σε αυτοκινητόδρομο | el |
dc.title.alternative | Investigating the impact of heavy vehicles on a motorway | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Pavlou, Dimosthenis | |
dc.contributor.committee | Χλούπης, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής | el |
dc.description.abstracttranslated | The present diploma thesis aims to investigate the impact of heavy vehicles on a motorway (environmental, traffic and safety). For this purpose, static and dynamic models were developed presenting in a macroscopic and microscopic way the actual traffic situation on the study area. The study is implemented Nea Odos Motorway in the "Thiva - Tragana" network for a period of two months (September - October 2021) and data include counts per day, per hour, per direction and per mode of transport. Through the implementation of static and dynamic models in AIMSUN traffic simulation program, the effect of different percentages of heavy vehicles penetration in traffic is examined. Results indicate that both the environmental as well the traffic characteristics in the motorway change in the different scenario examined. | el |