dc.contributor.advisor | Ευαγγελινός, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Ληξουργιώτη, Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2022-04-08T09:52:05Z | |
dc.date.available | 2022-04-08T09:52:05Z | |
dc.date.issued | 2022-04 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2084 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1935 | |
dc.description.abstract | Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και την προώθηση της υγείας στοχεύει στην ανάπτυξη ικανοτήτων που επιτρέπουν και δίνουν τις δυνατότητες στα άτομα να σκέφτονται τις δικές τους ενέργειες λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες και μελλοντικές κοινωνικές, πολιτιστικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους τόσο από τοπική όσο και από παγκόσμια προοπτική. Απαιτεί από τα άτομα να ενεργούν σε πολύπλοκες καταστάσεις με βιώσιμο τρόπο - για να διερευνήσουν νέες ιδέες και προσεγγίσεις και να συμμετάσχουν σε κοινωνικοπολιτικές διαδικασίες, με στόχο να προωθήσουν προοδευτικά τις κοινωνίες τους προς την αειφόρο ανάπτυξη. Η εκπαίδευση αυτή ξεκινάει από την πρωτοβάθμια κλίμακα και αποτελείται από ολιστική και μετασχηματιστική εκπαίδευση που ασχολείται με το μαθησιακό περιεχόμενο και τα αποτελέσματα, την παιδαγωγική και το μαθησιακό περιβάλλον. Εκτός από τη συμπερίληψη και την ιεράρχηση του περιεχομένου σχετικά με την κλιματική αλλαγή, τη φτώχεια και τη βιώσιμη κατανάλωση στο σχολικό πρόγραμμα, δημιουργεί επίσης διαδραστικές, μαθησιοκεντρικές κατευθύνσεις διδασκαλίας και μάθησης. Στην ουσία, απαιτείται μετάβαση από τη διδασκαλία στη μάθηση. Αυτό παίρνει τη μορφή μιας μετασχηματιστικής παιδαγωγικής προσανατολισμένης στη δράση, που χαρακτηρίζεται από στοιχεία όπως η αυτοκατευθυνόμενη μάθηση, η συμμετοχή και η συνεργασία, ο προσανατολισμός των προβλημάτων και η διεπιστημονικότητα, καθώς και η σύνδεση της τυπικής και άτυπης μάθησης. Τέτοιες παιδαγωγικές προσεγγίσεις είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη ικανοτήτων ζωτικής σημασίας και για την προώθηση των αειφόρων στρατηγικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την προαγωγή της υγείας. | el |
dc.format.extent | 60 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Αειφόρος ανάπτυξη | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject | Προαγωγή υγείας | el |
dc.title | Αειφορικές στρατηγικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και η συμβολή τους στην προαγωγή υγείας. | el |
dc.title.alternative | Sustainable strategies in primary education and their contribution to the promotion of health. | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σκαναβή, Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.committee | Βούρος, Παναγιώτης | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Δημόσιας Υγείας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας | el |
dc.contributor.master | Περιβαλλοντική Επικοινωνία και Προαγωγή Υγείας | el |