Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αειφορικές στρατηγικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και η συμβολή τους στην προαγωγή υγείας.

dc.contributor.advisorΕυαγγελινός, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΛηξουργιώτη, Βασιλική
dc.date.accessioned2022-04-08T09:52:05Z
dc.date.available2022-04-08T09:52:05Z
dc.date.issued2022-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2084
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1935
dc.description.abstractΗ Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και την προώθηση της υγείας στοχεύει στην ανάπτυξη ικανοτήτων που επιτρέπουν και δίνουν τις δυνατότητες στα άτομα να σκέφτονται τις δικές τους ενέργειες λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες και μελλοντικές κοινωνικές, πολιτιστικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους τόσο από τοπική όσο και από παγκόσμια προοπτική. Απαιτεί από τα άτομα να ενεργούν σε πολύπλοκες καταστάσεις με βιώσιμο τρόπο - για να διερευνήσουν νέες ιδέες και προσεγγίσεις και να συμμετάσχουν σε κοινωνικοπολιτικές διαδικασίες, με στόχο να προωθήσουν προοδευτικά τις κοινωνίες τους προς την αειφόρο ανάπτυξη. Η εκπαίδευση αυτή ξεκινάει από την πρωτοβάθμια κλίμακα και αποτελείται από ολιστική και μετασχηματιστική εκπαίδευση που ασχολείται με το μαθησιακό περιεχόμενο και τα αποτελέσματα, την παιδαγωγική και το μαθησιακό περιβάλλον. Εκτός από τη συμπερίληψη και την ιεράρχηση του περιεχομένου σχετικά με την κλιματική αλλαγή, τη φτώχεια και τη βιώσιμη κατανάλωση στο σχολικό πρόγραμμα, δημιουργεί επίσης διαδραστικές, μαθησιοκεντρικές κατευθύνσεις διδασκαλίας και μάθησης. Στην ουσία, απαιτείται μετάβαση από τη διδασκαλία στη μάθηση. Αυτό παίρνει τη μορφή μιας μετασχηματιστικής παιδαγωγικής προσανατολισμένης στη δράση, που χαρακτηρίζεται από στοιχεία όπως η αυτοκατευθυνόμενη μάθηση, η συμμετοχή και η συνεργασία, ο προσανατολισμός των προβλημάτων και η διεπιστημονικότητα, καθώς και η σύνδεση της τυπικής και άτυπης μάθησης. Τέτοιες παιδαγωγικές προσεγγίσεις είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη ικανοτήτων ζωτικής σημασίας και για την προώθηση των αειφόρων στρατηγικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την προαγωγή της υγείας.el
dc.format.extent60el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑειφόρος ανάπτυξηel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΠροαγωγή υγείαςel
dc.titleΑειφορικές στρατηγικές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και η συμβολή τους στην προαγωγή υγείας.el
dc.title.alternativeSustainable strategies in primary education and their contribution to the promotion of health.el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣκαναβή, Κωνσταντίνα
dc.contributor.committeeΒούρος, Παναγιώτης
dc.contributor.facultyΣχολή Δημόσιας Υγείαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείαςel
dc.contributor.masterΠεριβαλλοντική Επικοινωνία και Προαγωγή Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές