dc.contributor.advisor | Θεοχάρη, Σταματίνα | |
dc.contributor.author | Γκιοτσαλίτης, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2022-04-19T07:52:20Z | |
dc.date.issued | 2022-04-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2150 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2001 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα Διπλωματική εργασία μελετάται το πρόβλημα της διάβρωσης των δεξαμενών
έρματος των πλοίων, οι τρόποι αντιμετώπισης, καθώς και οι τρόποι συντήρησης και επισκευής
αυτών. Ακολούθως, γίνεται παρουσίαση των δεξαμενών έρματος, ενώ παράλληλα
αναφέρονται τα βασικά χαρακτηριστικά του χάλυβα, ο οποίος είναι το κύριο κατασκευαστικό
υλικό των δεξαμενών έρματος και τα είδη της διάβρωσης που δημιουργούνται από το
περιβάλλον στις κατασκευές αυτές. Στη συνέχεια, γίνεται ανάλυση των σημαντικότερων
συστημάτων αντιδιαβρωτικής προστασίας, τα οποία χρησιμοποιούνται για την προστασία των
δεξαμενών έρματος, ενώ δίνεται έμφαση στις αντιδιαβρωτικές επιστρώσεις και στη χρήση
συστημάτων καθοδικής προστασίας.
Μετά το θεωρητικό μέρος της εργασίας, γίνεται παρουσίαση μίας επιθεώρησης, που
καταγράφει συνοπτικά την κατάσταση στην οποία βρίσκονται από την άποψη της διάβρωσης
οι δεξαμενές έρματος ενός φορτηγού πλοίου, και επιπλέον πραγματοποιείται μία
οικονομοτεχνική μελέτη για την ανάλυση του κόστους συντήρησης και αντιμετώπισης των
προβλημάτων της διάβρωσης στις δεξαμενές έρματος ποντοπόρων πλοίων. | el |
dc.format.extent | 93 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Διάβρωση | el |
dc.subject | Ρυθμός διάβρωσης | el |
dc.subject | Δεξαμενές έρματος | el |
dc.subject | Συντήρηση | el |
dc.subject | Επισκευή | el |
dc.subject | Κόστος συντήρησης | el |
dc.subject | Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ) | el |
dc.title | Διάβρωση, συντήρηση και επισκευή δεξαμενών έρματος πλοίων | el |
dc.title.alternative | Corrosion, maintenance and repair of ballast tanks | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Δημητρέλλου, Σωτηρία | |
dc.contributor.committee | Θεοδουλίδης, Αλέξανδρος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών | el |
dc.contributor.master | Προηγμένες Τεχνολογίες στη Ναυπηγική και Ναυτική Μηχανολογία | el |
dc.description.abstracttranslated | This Diploma Thesis deals with the problem of corrosion and the maintenance and repair of
the ballast tanks of merchant Vessel’s. Thereafter, the ballast tanks are presented, and the basic
characteristics of steel, which is the main construction material of the ballast tanks and the
types of corrosion caused by the environment in these constructions are mentioned. In turn, the
most important anti-corrosion protection systems, which are used for ballast tanks are analyzed,
while emphasis is placed on anti-corrosion coatings and the use of cathodic protection systems.
After the theoretical part of the work, an inspection is presented, which briefly describes the
condition of the ballast tanks of a cargo ship from the point of view of corrosion, and in addition
an economic-technical study is carried out for the analysis of the maintenance cost in relation
with the corrosion problems in the ballast tanks of merchant Vessel’s. | el |
dcterms.embargoTerms | 6 months | el |
dcterms.embargoLiftDate | 2022-10-19T07:52:20Z | |