Εμφάνιση απλής εγγραφής

Έλεγχος συμμόρφωσης πλοίου Bulk Carrier με τους Κοινούς Κανονισμούς της Διεθνούς Ένωσης Νηογνωμόνων

dc.contributor.advisorΘεοδουλίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΠιλάτης, Άγγελος
dc.date.accessioned2022-05-26T11:59:15Z
dc.date.available2022-05-26T11:59:15Z
dc.date.issued2022-05-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2292
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2143
dc.description.abstractΗ εργασία περιλαμβάνει περιγραφή των Κοινών Κατασκευαστικών Κανονισμών της Διεθνούς Ένωσης Νηογνωμόνων και ανάλυση της λογικής σχεδίασης που εισάγουν. Πραγματοποιείται εφαρμογή των κανονισμών, για τον προσδιορισμό της διαστασιολόγησης των κατασκευαστικών στοιχείων, της Μέσης Τομής υπάρχοντος χαλύβδινου πλοίου μεταφοράς Φορτίου χύδην (Bulk Carrier), με χωρητικότητα νεκρού βάρους (deadweight capacity) περίπου 58.000 Μ.Τ.. Η διαμήκη αντοχή του πλοίου υπολογίστηκε με δύο διαφορετικά προγράμματα που χρησιμοποιούνται ευρέως και είναι δωρεάν, το MARS 2000 του Γαλλικού Νηογνώμονα (Bureau Veritas) και το πρόγραμμα CSR Prescriptive Analysis v2 που έχουν αναπτύξει από κοινού ο Αμερικάνικος (American Bureau of Shipping) και ο Βρετανικός Νηογνώμονας (Lloyd’s Register of Shipping). Αφού μοντελοποιήθηκαν οι δύο εγκάρσιες τομές του πλοίου (Νο.3 και Νο.4 αμπάρια) καθώς και οι καταστάσεις φορτώσεων των δεξαμενών και χώρων φορτίου και στα δύο ανωτέρω προγράμματα, τα αποτελέσματα τους συγκρίθηκαν και από αυτά ελήφθησαν τα καθαρά πάχη (Net Scantlings) των τμημάτων της σιδηροκατασκευής, για να εισαχθούν στο πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων SOLIDWORKS. Επίσης σχεδιάστηκαν τρισδιάστατα στο ανωτέρω πρόγραμμα το μεσαίο τμήμα του πλοίου, με τους τρείς χώρους φορτίων (αμπάρια) (Νο.2, Νο.3 και Νο.4), με τα καθαρά πάχη των αποτελεσμάτων από τα προηγούμενα προγράμματα. Εφαρμόστηκαν οι κοινοί κατασκευαστικοί κανονισμοί, υπολογίζοντας και εισάγοντας στο λογισμικό SOLIDWORKS τις στατικές και τις δυναμικές φορτίσεις και πιέσεις.el
dc.format.extent375el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑντοχήel
dc.subjectΠλοίοel
dc.subjectΦορτηγό μεταφοράς χύδην φορτίουel
dc.subjectΚοινοί Κατασκευαστικοί Κανονισμοίel
dc.subjectΔιεθνή Ένωση Νηογνωμόνωνel
dc.subjectMARS2000 πρόγραμμαel
dc.subjectIACS CSR πρόγραμμαel
dc.subjectSOLIDWORKS πρόγραμμαel
dc.subjectBulk Carrierel
dc.subjectCommon Structural Rulesel
dc.subjectInternational Association of Classification Societiesel
dc.subjectMARS2000 softwareel
dc.subjectIACS CSR softwareel
dc.subjectSOLIDWORKS softwareel
dc.subjectLongitudinal strengthel
dc.subjectΔιαμήκη αντοχήel
dc.titleΈλεγχος συμμόρφωσης πλοίου Bulk Carrier με τους Κοινούς Κανονισμούς της Διεθνούς Ένωσης Νηογνωμόνωνel
dc.title.alternativeChecking the compliance of Bulk Carrier ship with the Common Structural Rules of the International Association of Classification Societiesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠολίτης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΔημητρέλλου, Σωτηρία
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΠροηγμένες Τεχνολογίες στη Ναυπηγική και Ναυτική Μηχανολογίαel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this diploma thesis includes a description of the Common Structural Rules of the International Association of Classification Societies and an analysis of the logical design they introduce. Implementation of the Regulations, to determine the scantlings, of the Midship Section of anexisting steel Bulk Carrier, with a Deadweight capacity of approximately 58,000 M.T. The longitudinal strength of the ship was calculated by two different programs that are widely used and are free of charge, the MARS 2000 developed by BV (Bureau Veritas) and the CSR Prescriptive Analysis v2 software developed in common by ABS (American Bureau of Shipping) and Lloyd’s (Lloyd's Register of Shipping). After modeling the two cross-sections of the ship (No.3 and No.4 Cargo Holds) as well as the loading conditions of the tanks and Cargo Holds in both of the above programs, their results were compared and the Net Scantlings of the steel structure was introduced in the finite element program SOLIDWORKS. Also, the three Cargo Holds (No.2, No.3, and No.4) were designed in three dimensions in the above software, with the net thicknesses of the results from the previous programs and the common construction regulations were applied, calculating and entering in the SOLIDWORKS software the loads and pressures both static and dynamic.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές