Εμφάνιση απλής εγγραφής

Έλεγχος διαστασιολόγισης μέσης τομής δεξαμενοπλοίου με χρήση των κοινών κανονισμών της διεθνούς ένωσης νηογνωμόνων

dc.contributor.advisorΘεοδουλίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΣιαμάς, Χρήστος
dc.date.accessioned2022-05-30T06:08:42Z
dc.date.available2022-05-30T06:08:42Z
dc.date.issued2021-10-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2298
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2149
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021. Έχει ως στόχο τον έλεγχο της διαστασιολόγισης της μέσης τομής δεξαμενοπλοίου με την χρήση των κοινών κανονισμών της διεθνούς ένωσης νηογνωμόνων. Γίνεται αναφορά στους κανονισμούς CSR με έμφαση στις πρωτοτυπίες τους και ελέγχονται τα κατασκευαστικά στοιχεία της μέσης τομής με την βοήθεια του λογισμικού Mars2000. Συγκεκριμένα, εξετάζεται αν η αντοχή των κατασκευαστικών στοιχείων της μέσης τομής του δεξαμενοπλοίου μας πληροί τις προϋποθέσεις που απαιτούνται από τους κανονισμούς CSR. Για την ανάλυση της κατασκευής και για τον προσδιορισμό των αποτελεσμάτων, χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό πρόγραμμα Mars2000 που έχει σχεδιαστεί και χρησιμοποιείται από τον γαλλικό νηογνώμονα (Bureau Vritas) το οποίο είναι πλήρως εναρμονισμένο με τους διεθνής κανονισμούς CSR-I.A.C.S. Αρχικά, γίνεται μια αναφορά στα δεξαμενόπλοια. Ξεκινάμε με την ιστορική αναδρομή των δεξαμενοπλοίων στον κόσμο και συνεχίζουμε με την εξέλιξή τους έως σήμερα αναφέροντας όλα τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά τους και τις λειτουργίες τους. Στην συνέχεια αναλύουμε του κοινούς κανονισμούς του I.A.C.S. δίνοντας έμφαση στον ρόλο τους στην σύγχρονη ναυτιλία και στις απαιτήσεις τους. Ύστερα, παρουσιάζουμε το λογισμικό πρόγραμμα του γαλλικού νηογνώμονα Mars2000 και περιγράφουμε το προς εξέταση δεξαμενόπλοιο. Καταγράφουμε την πορεία εργασίας μας που ακολουθήσαμε και παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα που πήραμε από το λογισμικό πρόγραμμα. Τέλος, περιλαμβάνουμε τα συμπεράσματά μας και τις προτάσεις μας για περαιτέρω έρευνα.el
dc.format.extent151el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMars2000el
dc.subjectΔεξαμενόπλοιοel
dc.subjectΚανονισμοί IACSel
dc.titleΈλεγχος διαστασιολόγισης μέσης τομής δεξαμενοπλοίου με χρήση των κοινών κανονισμών της διεθνούς ένωσης νηογνωμόνωνel
dc.title.alternativeAssessment of scantlings of the Midship Section of an oil tanker according to Common Structural Rules of IACSel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΘεοδουλίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.committeeΠολίτης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΧατζηκωνσταντής, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThis diploma thesis was created in the academic year of 2020-2021. The aim of this diploma is to check the sizing of the middle ship section of a tanker ship using the common structural rules of the international association of classification societies. Reference is made to CSR regulations with emphasis on their originality and the constriction elements of the mid-section are checked with the help of Mars2000 software. In particular, it is examined whether the strength of the components of the mid-ship section of our tanker meets the requirements of CSR regulations. For the analysis of the construction and the determination of the results, the software program Mars2000 was used which is designed and used by the French classification society (Bureau Veritas), which is fully harmonized with the international regulations CSR-I.A.C.S. First of all, a reference is made to tankers. We begin with a historical background of tankers in the world and we continue with their evolution through years until today, stating all their construction characteristics and their functions. In addition, we analyze the common regulations of I.A.C.S. emphasizing their role in shipping industry and their requirements. Next, we present the software program of the French classification society Mars2000 and describe the tanker that we are going to examine. We record the course of our work that we followed and present the results we got from the software program. Finally, we include our conclusions and suggestions for further research.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές