Εμφάνιση απλής εγγραφής

Παιχνίδι πλατφόρμας 2D για περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΣιδέρης, Αργύρης
dc.date.accessioned2022-06-06T09:11:51Z
dc.date.available2022-06-06T09:11:51Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2311
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2162
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση του τρόπου με τον οποίο ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των νέων. Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια υπάρχουν στο προσκήνιο εδώ και πολύ καιρό. Δυστυχώς όμως το μερίδιο τους στην προτίμηση του κοινού είναι χαμηλό μπροστά στα άλλα είδη λογισμικών. Για αυτό τον λόγο, επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε ένα πιο διαδεδομένο είδος, τα Δισδιάστατα Παιχνίδια Πλατφόρμας. Με αυτόν τον τρόπο και με στοιχεία του μοντέλου της διαπαιδαγώγησης κατά Montessori - ελευθερία του χρήστη να επιλέξει και να ενεργήσει ελεύθερα μέσα σε ένα περιβάλλον που προετοιμάζεται σταδιακά -, με τις αρχές που υπέδειξε με τα πειράματα του πάνω στο φαινόμενο των εξαρτημένων ανακλαστικών ο Ρώσος Φυσιολόγος Ivan Pavlov και με το μοντέλο που υπέδειξε ο Marc Prensky σχετικά με τα επίπεδα μάθησης που αναπτύσσει ένα παιχνίδι, καταφέρνουμε με έναν προσιτό και καθηλωτικό τρόπο να διαπαιδαγωγήσουμε τον χρήστη ως προς την Προστασία της άγριας ζωής και κατ’ επέκταση της προστασίας του περιβάλλοντος. Η εφαρμογή, για να κρατήσει τον χρήστη προσηλωμένο κατά την αλληλεπίδρασή του με το γραφικό περιβάλλον, ενσωματώνει εξατομικευμένες συμβουλές προς τον χρήστη. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση είναι μια λέξη που εμφανίστηκε έντονα στο προσκήνιο από την δεκαετία του 1960 εξαιτίας των οξυμένων περιβαλλοντικών προβλημάτων, με στόχο την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των πολιτών και την προοπτική να αντιπαρατεθεί στα στερεότυπα και προκαταλήψεις που βασίστηκαν για πολλά χρόνια στην κυρίαρχη αντίληψη που θεωρεί τον άνθρωπο αφέντη της φύσης. Η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση μέσα στην εφαρμογή εστιάζει πάνω στην προστασία της άγριας ζωής από τεχνητά ή φυσικά αίτια και την επίδραση που μπορεί να έχει ένα άτομο ,μόνο του ή μέσα από ένα σύνολο μένοντας πάντα ασφαλής. Σύμφωνα με τα παραπάνω και με την χρήση της Unity, πλατφόρμα δημιουργίας παιχνιδιών, δημιουργήσαμε ένα δισδιάστατο παιχνίδι πλατφόρμας για χρήση σε Windows PC , Mac και Linux με στόχο την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση. Το παιχνίδι , μέχρι τώρα, έχει μια στατική σκηνή τύπου Menu και τέσσερεις δια δραστικές πίστες. Οι πίστες φέρνουν τον χρήστη σε επαφή με περιβαλλοντικά και οικολογικά ζητήματα όπως η υπερθέρμανση του πλανήτη και προστασία της άγριας ζωής. “If you want to have enough to give to others, you will need to take care of yourself first. A tree that refuses water and sunlight for itself can’t bear fruit for others.” – Emily Maroutianel
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectΠεριβαλλοντική ευαισθητοποίησηel
dc.subjectΔισδιάστατα παιχνίδια πλατφόρμαςel
dc.subjectΑνάπτυξη παιχνιδιώνel
dc.subjectΑλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανήςel
dc.titleΠαιχνίδι πλατφόρμας 2D για περιβαλλοντική ευαισθητοποίησηel
dc.title.alternativeΑ 2D Platform Game for environmental awarenessel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTroussas, Christos
dc.contributor.committeeΣγουροπούλου, Κλειώ
dc.contributor.committeeΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this dissertation is to analyze the way how an electronic game can be used to raise the environmental awareness of young people. However, unfortunately, their portion in the public preference is negligible compared to other genres. For the above reason, we chose to use a more widespread kind of game, the Two-Dimensional Platform Games. In this way and through elements of the Montessori model of education- freedom of the user to choose and act at will in an environment that is gradually being prepared-, the principles which were pointed out through the experiments on the phenomenon of addictive reflexes by the Russian physiologist Ivan Pavlov and the model that was suggested by Marc Prensky regarding the learning levels that a game develops, we are able, in an accessible and immersive way, to educate the user on terms of wildlife protection and therefore on the protection of the environment. The application, in order to keep the user enthralled, is composed of, the interaction between the graphical environment, personalized advice to the user regarding the improvement of the environment. Environmental education is a word that has come to the fore since the 1960s due to the acute environmental problems, with the goal of raising environmental awareness of citizens and the prospect of confronting the stereotypes and prejudices that have emerged many years from the belief that humans are the masters of nature. In relation to the environmental awareness, the application focuses on the protection of wildlife from artificial or natural causes and the impact that an individual can have, alone or as part of a team, while remaining safe. According to the above and with the usage of Unity, Game Design Engine, we created a twodimensional platform game playable in Windows PC, Mac and Linux, with the purpose of environmental awareness. The game, till now, has one static Menu Scene and four interactive levels. The levels bring the user in contact with environmental and ecological issues such as global warming and wildlife protection. “If you want to have enough to give to others, you will need to take care of yourself first. A tree that refuses water and sunlight for itself can’t bear fruit for others.” – Emily Maroutianel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές