dc.contributor.advisor | Μαρκίδου, Αναστασία | |
dc.contributor.author | Πέρρυ, Αικατερίνη | |
dc.date.accessioned | 2022-07-11T13:14:35Z | |
dc.date.available | 2022-07-11T13:14:35Z | |
dc.date.issued | 2022-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2446 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2286 | |
dc.description.abstract | Στo πλαίσιo του σύγχρονου φωτογραφικού καλλιτεχνικού ντοκουμέντου, η εξιστόρηση γεγο-νότων (φανταστικών και μη), αποτελεί ελκυστική πρακτική για αρκετούς φωτογράφους. Τέτοια έργα παίρνουν συνήθως τη μορφή προσωπικών ημερολογίων και φωτο-ιστοριών. H πα-ρούσα εργασία μελετά αυτές τις προσεγγίσεις. Ειδικότερα, αναφέρεται στις πρακτικές αφή-γησης που έχουν χρησιμοποιηθεί σε χαρακτηριστικά παραδείγματα. Επιπρόσθετα, γίνεται μια συνοπτική ιστορική αναδρομή του φωτογραφικού ντοκουμέντου εστιάζοντας στο πως αλλάζει η μορφή του και προσαρμόζεται, ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις της κάθε εποχής. Εν συνεχεία, αναλύονται οι έννοιες της έρευνας και της αφήγησης και παραθέτονται ερμη-νευτικές προσεγγίσεις των εννοιών αυτών. Τέλος, η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τη συγ-γραφή της εργασίας, βοήθησε στην εξαγωγή συμπερασμάτων και διαπιστώσεων που αφορούν την αφήγηση και τη σχέση πραγματικότητας και μυθοπλασίας. | el |
dc.format.extent | 33 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Αφήγηση | el |
dc.subject | Έρευνα | el |
dc.subject | Καλλιτεχνικό ντοκουμέντο | el |
dc.title | William Beaumont Καλλιτεχνικό Ντοκουμέντο και Αφήγηση | el |
dc.title.alternative | William Beaumont Artistic Documentary and Narration | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Βαρδόπουλος, Παναγιώτης | |
dc.contributor.committee | Κατσαΐτη, Ευαγγελία | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών | el |
dc.description.abstracttranslated | In the framework of artistic documentary photography, the story telling of happenings (factual and fictitious), amounts to an attractive project for many photographers. Such projects often take the form of personal diaries and photo-stories, something which I have endeavored to present in this work. Especially, it has to do with narration practices which have been used in characteristic examples. But it is also a short historical account of the photographic documentary and how it adapts or changes according to the conditions and demands of the time. Further on, research and narrative are explained together with additional interpretations. Finally, background research helped in the drawing of conclusions based on narrative and the relationship between reality and fiction. | el |