dc.contributor.advisor | Δημητρέλλου, Σωτηρία | |
dc.contributor.author | Τζάθας Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2021-03-01T11:28:17Z | |
dc.date.available | 2021-03-01T11:28:17Z | |
dc.date.issued | 2021-02 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/247 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-98 | |
dc.description | Λειτουργικότητα, προοπτική και προκλήσεις των αυτόνομων μη επανδρωμένων πλοίων στη ναυτιλιακή βιομηχανία | el |
dc.description.abstract | Η συνεχής τεχνολογική ανάπτυξη και η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών πληρο-φορικής και επικοινωνίας στη ναυτιλιακή βιομηχανία έχει ως επακόλουθο τη λειτουργία σύγχρονων επανδρωμένων πλοίων που περιλαμβάνουν πολύπλοκα αυτοματοποιημένα συ-στήματα. Οι αυξημένες δυνατότητες συλλογής δεδομένων, επεξεργασίας και διασύνδεσης, επιτρέπουν στα αυτοματοποιημένα συστήματα να ελέγχονται από απόσταση με αλγόριθ-μους, ώστε σταδιακά να μειώσουν περαιτέρω την επάνδρωση και ακόμη και να οδηγήσουν σε μη επανδρωμένα πλοία. Η βλέψη αυτή έχει τη δυνατότητα να αυξήσει την ασφάλεια, να βελτιώσει τις περιβαλλοντικές επιδόσεις και να καταστήσει δυνατή την οικονομικότερη πλο-ήγηση των πλοίων.
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία θα προσπαθήσει να παρουσιάσει διεξοδικά τον τρόπο λειτουργίας των μη επανδρωμένων πλοίων αλλά και να αναλύσει την αλληλεπίδρασή τους με το περιβάλλον που δραστηριοποιούνται. Στο 1ο Κεφάλαιο αποσαφηνίζεται ο όρος «αυτόνομο - μη επανδρωμένο πλοίο», αναλύεται η διαφοροποίησή του από τα σύγχρονα επανδρωμένα πλοία και παρουσιάζονται τα κυριότερα πρώιμα εγχειρήματα. Στο 2ο Κεφά-λαιο περιγράφεται λεπτομερώς η λειτουργία του αυτόνομου πλοίου μέσω της ανάλυσης της αυτονομίας στη ναυσιπλοΐα, του κέντρου ελέγχου ξηράς και των συστημάτων ελέγχου. Στο 3ο Κεφάλαιο γίνεται μια γενική αναφορά στον αντίκτυπο στη ναυτιλία και στο 4ο Κεφάλαιο σε κοινωνικά - ηθικά ζητήματα που διέπουν την εφαρμογή των αυτόνομων πλοίων. Τα οικο-νομικά κίνητρα και η επίδραση στην ενεργειακή κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων των αυτόνομων πλοίων αναλύονται στο 5ο και 6ο Κεφάλαιο αντίστοιχα. Στο 7ο Κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις κανονιστικές και νομικές διατάξεις σχετικά με την εφαρμογή των αυτόνομων πλοίων και στο 8ο Κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της εργασίας. | el |
dc.format.extent | 56 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Λειτουργικότητα αυτόνομων μη επανδρωμένων πλοίων | el |
dc.subject | Ναυτιλιακή βιομηχανία | el |
dc.subject | Αυτόνομα μη επανδρωμένα πλοία | el |
dc.title | Λειτουργικότητα, προοπτική και προκλήσεις των αυτόνομων μη επανδρωμένων πλοίων στη ναυτιλιακή βιομηχανία | el |
dc.title.alternative | Functionality, perspective and challenges of autonomous unmanned vessels in the shipping industry | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Λιβανός, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών | el |
dc.contributor.master | Προηγμένες Τεχνολογίες στη Ναυπηγική και Ναυτική Μηχανολογία | el |
dc.description.abstracttranslated | The continuous technological development and the integration of the new infor-mation and communication technologies in the shipping industry has resulted consequently in the operation of modern manned ships that include complex automated systems. The in-creased capabilities of data collection, data processing and interface, allow automated sys-tems to be controlled remotely by algorithms, and further gradually reduce manning and even lead to unmanned ships. This vision has the potential to increase safety, improve environ-mental performance and enable a more economical navigation of ships.
This dissertation will try to present in detail the operation of unmanned ships but also to analyze their interaction with the environment in which they operate. In Chapter 1 the term "autonomous unmanned vessel" is clarified, its differentiation from modern manned ships is analyzed and the more important projects are presented. In Chapter 2 the operation of the autonomous ship is thoroughly described, through the analysis of the autonomy in navigation, the remote-control center and the control systems. Chapter 3 provides a general overview of the impact on shipping and Chapter 4 presents socio-ethical issues governing the implementation of autonomous vessels. The financial motivation and the impact on the en-ergy consumption and the emissions of the autonomous ships are analyzed in the 5th and 6th Chapter respectively. Chapter 7 refers to the regulations and legal provisions regarding the implementation of autonomous ships and Chapter 8 presents the conclusions of this work. | el |