dc.contributor.advisor | Troussas, Christos | |
dc.contributor.author | Ουάγκντι, Νάντι | |
dc.date.accessioned | 2022-07-15T06:25:59Z | |
dc.date.available | 2022-07-15T06:25:59Z | |
dc.date.issued | 2022-07-11 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2489 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2329 | |
dc.description.abstract | Η συναισθηματική ευφυΐα ορίζεται ως η ικανότητα αντίληψης, χρήσης, κατανόησης, διαχείρισης
και χειρισμού των συναισθημάτων. Τα άτομα με υψηλή συναισθηματική ευφυΐα έχουν την
ικανότητα να αναγνωρίζουν τα δικά τους συναισθήματα αλλά και των άλλων, να χρησιμοποιούν τη
συναισθηματική πληροφορία και να αλληλοεπιδρούν με το ερέθισμα αυτό. Ακόμη, διακρίνουν τα
ποικίλα συναισθήματα και προσαρμόζουν τα συναισθήματα τους ώστε να εναρμονιστούν με ένα
κοινωνικό περιβάλλον.
H ραγδαία ανάπτυξη της επιστήμης και συγκεκριμένα του κλάδου της πληροφορικής έχει πετύχει
να προσομοιώσει την ανθρώπινη νοημοσύνη σε τέτοιον βαθμό που οι υπολογιστές μπορούν να
μιμούνται λειτουργίες του ανθρώπου. Ως ένας σημαντικός κλάδος της πληροφορικής και της
τεχνολογίας, η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί ευφυή συστήματα και προγράμματα υπολογιστών
για την εκτέλεση διαφόρων εργασιών που απαιτείται ανθρώπινη νοημοσύνη. Ένα υποπεδίο της
τεχνητής νοημοσύνης, η μηχανική μάθηση επικεντρώνεται στην ανάλυση και ερμηνεία προτύπων
και δομών σε δεδομένα για να επιτρέψει τη μάθηση, τη λογική και τη λήψη αποφάσεων εκτός της
ανθρώπινης παρέμβασης.
Ωστόσο, η ύπαρξη της αλληλεπίδρασης είναι μια απαραίτητη συνθήκη για την επικοινωνία
ανθρώπου και υπολογιστή. Μια διεπαφή στην οποία περιέχεται ένα ευφυές σύστημα προϋποθέτει
τον εύχρηστο και φιλικό προς τον χρήστη σχεδιασμό της, ώστε να αποδίδεται ως ένα ικανοποιητικό
διαδραστικό σύστημα.
Η παρούσα διπλωματική εργασία χρησιμοποιεί μεθόδους μηχανικής μάθησης ώστε να μπορεί να
αναγνωρίζει κάποια βασικά συναισθήματα (χαρά, λύπη, θυμό) μέσω κάμερας και να αλληλεπιδρά
με τον χρήστη ανάλογα με το συναίσθημα που εντοπίζει εμφανίζοντας το κατάλληλο ενθαρρυντικό
μήνυμα σε συνδυασμό με μουσικό ερέθισμα. Η εμφάνιση του μηνύματος και της μουσικής έχει ως
σκοπό τη παρότρυνση του χρήστη στην διεκπεραίωση της εργασίας του. | el |
dc.format.extent | 80 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject | Συναισθηματική ευφυΐα | el |
dc.subject | Μηχανική μάθηση | el |
dc.subject | Βαθιά μάθηση | el |
dc.subject | Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή | el |
dc.title | Συναισθηματική ευφυΐα σε συστήματα διεπαφής χρήστη | el |
dc.title.alternative | Emotional intelligence in user interface systems | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κρούσκα, Ακριβή | |
dc.contributor.committee | Tselenti, Panagiota | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.description.abstracttranslated | Emotional intelligence is usually defined as the ability to perceive, use, understand, manage and
manipulate emotions. People with high emotional intelligence can recognize their own feelings and
those of others, use emotional information and interact with this stimulus, distinguish between
different emotions and adjust their emotions to harmonize with a social environment.
The rapid development of science and specifically of the IT industry has succeeded in simulating
human intelligence to such an extent that computers can mimic human functions. As an important
branch of information technology, artificial intelligence creates intelligent computer systems and
programs to perform various tasks that require human intelligence. A subfield of artificial
intelligence, machine learning focuses on analyzing and interpreting patterns and structures in data
to enable learning, logic, and decision-making outside of human intervention.
Nevertheless, the existence of interaction is a necessary condition for human-computer
communication. An interface containing an intelligent system presupposes its easy-to-use and userfriendly design to be rendered as a satisfactory interactive system.
The present dissertation uses machine learning methods so that it can recognize some basic
emotions (happiness, sadness, anger) through a camera and interact with the user depending on the
emotion it detects by displaying the appropriate encouraging message combined with a musical
stimulus. The display of the message and music is intended to motivate the user to complete his
task. | el |