Εμφάνιση απλής εγγραφής

Συναισθηματική ευφυΐα σε συστήματα διεπαφής χρήστη

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΟυάγκντι, Νάντι
dc.date.accessioned2022-07-15T06:25:59Z
dc.date.available2022-07-15T06:25:59Z
dc.date.issued2022-07-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2489
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2329
dc.description.abstractΗ συναισθηματική ευφυΐα ορίζεται ως η ικανότητα αντίληψης, χρήσης, κατανόησης, διαχείρισης και χειρισμού των συναισθημάτων. Τα άτομα με υψηλή συναισθηματική ευφυΐα έχουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν τα δικά τους συναισθήματα αλλά και των άλλων, να χρησιμοποιούν τη συναισθηματική πληροφορία και να αλληλοεπιδρούν με το ερέθισμα αυτό. Ακόμη, διακρίνουν τα ποικίλα συναισθήματα και προσαρμόζουν τα συναισθήματα τους ώστε να εναρμονιστούν με ένα κοινωνικό περιβάλλον. H ραγδαία ανάπτυξη της επιστήμης και συγκεκριμένα του κλάδου της πληροφορικής έχει πετύχει να προσομοιώσει την ανθρώπινη νοημοσύνη σε τέτοιον βαθμό που οι υπολογιστές μπορούν να μιμούνται λειτουργίες του ανθρώπου. Ως ένας σημαντικός κλάδος της πληροφορικής και της τεχνολογίας, η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί ευφυή συστήματα και προγράμματα υπολογιστών για την εκτέλεση διαφόρων εργασιών που απαιτείται ανθρώπινη νοημοσύνη. Ένα υποπεδίο της τεχνητής νοημοσύνης, η μηχανική μάθηση επικεντρώνεται στην ανάλυση και ερμηνεία προτύπων και δομών σε δεδομένα για να επιτρέψει τη μάθηση, τη λογική και τη λήψη αποφάσεων εκτός της ανθρώπινης παρέμβασης. Ωστόσο, η ύπαρξη της αλληλεπίδρασης είναι μια απαραίτητη συνθήκη για την επικοινωνία ανθρώπου και υπολογιστή. Μια διεπαφή στην οποία περιέχεται ένα ευφυές σύστημα προϋποθέτει τον εύχρηστο και φιλικό προς τον χρήστη σχεδιασμό της, ώστε να αποδίδεται ως ένα ικανοποιητικό διαδραστικό σύστημα. Η παρούσα διπλωματική εργασία χρησιμοποιεί μεθόδους μηχανικής μάθησης ώστε να μπορεί να αναγνωρίζει κάποια βασικά συναισθήματα (χαρά, λύπη, θυμό) μέσω κάμερας και να αλληλεπιδρά με τον χρήστη ανάλογα με το συναίσθημα που εντοπίζει εμφανίζοντας το κατάλληλο ενθαρρυντικό μήνυμα σε συνδυασμό με μουσικό ερέθισμα. Η εμφάνιση του μηνύματος και της μουσικής έχει ως σκοπό τη παρότρυνση του χρήστη στην διεκπεραίωση της εργασίας του.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectΣυναισθηματική ευφυΐαel
dc.subjectΜηχανική μάθησηel
dc.subjectΒαθιά μάθησηel
dc.subjectΑλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστήel
dc.titleΣυναισθηματική ευφυΐα σε συστήματα διεπαφής χρήστηel
dc.title.alternativeEmotional intelligence in user interface systemsel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.committeeTselenti, Panagiota
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedEmotional intelligence is usually defined as the ability to perceive, use, understand, manage and manipulate emotions. People with high emotional intelligence can recognize their own feelings and those of others, use emotional information and interact with this stimulus, distinguish between different emotions and adjust their emotions to harmonize with a social environment. The rapid development of science and specifically of the IT industry has succeeded in simulating human intelligence to such an extent that computers can mimic human functions. As an important branch of information technology, artificial intelligence creates intelligent computer systems and programs to perform various tasks that require human intelligence. A subfield of artificial intelligence, machine learning focuses on analyzing and interpreting patterns and structures in data to enable learning, logic, and decision-making outside of human intervention. Nevertheless, the existence of interaction is a necessary condition for human-computer communication. An interface containing an intelligent system presupposes its easy-to-use and userfriendly design to be rendered as a satisfactory interactive system. The present dissertation uses machine learning methods so that it can recognize some basic emotions (happiness, sadness, anger) through a camera and interact with the user depending on the emotion it detects by displaying the appropriate encouraging message combined with a musical stimulus. The display of the message and music is intended to motivate the user to complete his task.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές