Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το Τοπίο ως Νοηματοδότηση - Εσωτερικά Τοπία

dc.contributor.advisorΠάσχου, Ηώ
dc.contributor.authorΚυριαζόγλου, Κοραλία Παρασκευή
dc.date.accessioned2022-07-18T06:00:16Z
dc.date.available2022-07-18T06:00:16Z
dc.date.issued2022-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2511
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2351
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία διερευνά τις δυνατότητες της φωτογραφικής αναπαράστασης ως καλλιτεχνικό εκφραστικό μέσο τον 19ο και 20ο αιώνα. Αναφέρθηκα στην έννοια του τοπίου και στον τρόπο της ζωγραφικής του αποτύπωσης πριν τη διάδοση της φωτογραφίας. Ειδικότερα, αναλύοντας τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του φωτογραφικού μέσου, μελέτησα τη σχέση του με την πραγματικότητα μέσα από τους όρους “βαθμός απεικόνισης” και “αντι-όραση”. Στη συνέχεια, παραθέτοντας παραδείγματα, μελετήθηκε ο τρόπους υποστήριξης και παρουσίασης του φωτογραφικού έργου χρησιμοποιώντας το photobook ως μέσο προβολής των φωτογραφιών με αφορμή την προσωπική μου φωτογραφική ενότητα με τίτλο “Internal Landscapes ή Το Τοπίο ως Νοηματοδότηση”.el
dc.format.extent56el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΦωτογραφική εικόναel
dc.subjectΒαθμός απεικόνισηςel
dc.subjectΑντι-όρασηel
dc.subjectPhotobookel
dc.titleΤο Τοπίο ως Νοηματοδότηση - Εσωτερικά Τοπίαel
dc.title.alternativeInner Landscapesel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜαχιάς, Γεώργιος
dc.contributor.committeeTsinaroglou, Aristeidis
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνώνel
dc.description.abstracttranslatedThis particular research is the exploration of the possibilities of photographic representation as an artistic means of expression in the 19th and 20th century. I referred to the concept of landscape and the way it was painted before the spread of photography. In particular, analyzing the features of the photographic medium, I studied its relationship with reality through the terms "degree of visualization" and "anti-vision". Additionally, by giving examples, I looked at ways to support and present the photographic work and studied the photobook as a means of promoting the photographic work on the occasion of my personal work "Internal Landscapes or The landscape as meaning".el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές