dc.contributor.advisor | Πάσχου, Ηώ | |
dc.contributor.author | Κυριαζόγλου, Κοραλία Παρασκευή | |
dc.date.accessioned | 2022-07-18T06:00:16Z | |
dc.date.available | 2022-07-18T06:00:16Z | |
dc.date.issued | 2022-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2511 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2351 | |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία διερευνά τις δυνατότητες της φωτογραφικής
αναπαράστασης ως καλλιτεχνικό εκφραστικό μέσο τον 19ο και 20ο αιώνα.
Αναφέρθηκα στην έννοια του τοπίου και στον τρόπο της ζωγραφικής του αποτύπωσης
πριν τη διάδοση της φωτογραφίας. Ειδικότερα, αναλύοντας τα χαρακτηριστικά
γνωρίσματα του φωτογραφικού μέσου, μελέτησα τη σχέση του με την πραγματικότητα
μέσα από τους όρους “βαθμός απεικόνισης” και “αντι-όραση”. Στη συνέχεια,
παραθέτοντας παραδείγματα, μελετήθηκε ο τρόπους υποστήριξης και παρουσίασης
του φωτογραφικού έργου χρησιμοποιώντας το photobook ως μέσο προβολής των
φωτογραφιών με αφορμή την προσωπική μου φωτογραφική ενότητα με τίτλο “Internal
Landscapes ή Το Τοπίο ως Νοηματοδότηση”. | el |
dc.format.extent | 56 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Φωτογραφική εικόνα | el |
dc.subject | Βαθμός απεικόνισης | el |
dc.subject | Αντι-όραση | el |
dc.subject | Photobook | el |
dc.title | Το Τοπίο ως Νοηματοδότηση - Εσωτερικά Τοπία | el |
dc.title.alternative | Inner Landscapes | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μαχιάς, Γεώργιος | |
dc.contributor.committee | Tsinaroglou, Aristeidis | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών | el |
dc.description.abstracttranslated | This particular research is the exploration of the possibilities of photographic
representation as an artistic means of expression in the 19th and 20th century. I
referred to the concept of landscape and the way it was painted before the spread of
photography. In particular, analyzing the features of the photographic medium, I
studied its relationship with reality through the terms "degree of visualization" and
"anti-vision". Additionally, by giving examples, I looked at ways to support and
present the photographic work and studied the photobook as a means of promoting
the photographic work on the occasion of my personal work "Internal Landscapes or
The landscape as meaning". | el |