dc.contributor.advisor | Καλδέλλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.advisor | Spyropoulos, Georgios | |
dc.contributor.author | Μπαρμπούνης, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2022-07-21T07:10:25Z | |
dc.date.available | 2022-07-21T07:10:25Z | |
dc.date.issued | 2022-07-14 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2591 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2431 | |
dc.description.abstract | Στη σύγχρονη εποχή παρόλο που η τεχνολογία αναπτύσσεται συνεχώς παρατηρείται ραγδαία αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Η επιβίωση του πλανήτη, καθιστά αναγκαία τη μείωση των εκπομπών ρύπων. Τα τελευταία έτη, αναπτύσσεται συνεχώς μια λύση για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος, η οποία αφορά τη χρήση του ρεύματος ως τρόπο αποφυγής των εκπομπών ρύπων. Το πρόβλημα αυτό παρουσιάζεται και στην Ελλάδα, οπότε γίνεται προσπάθεια αντιμετώπισης του, με διάφορους τρόπους, ένας εκ των οποίων είναι η βιώσιμη κινητικότητα με τη χρήση, ηλεκτρικών οχημάτων, αντί των υπόλοιπων συμβατικών οχημάτων με μηχανές εσωτερικές καύσης. Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η ένταξη της
ηλεκτροκίνησης και στα Ελληνικά νησιά. Πιο συγκεκριμένα αναλύονται τα διάφορα είδη και οι τεχνολογίες των ηλεκτρικών δικύκλων (πατίνι, ποδήλατο, σκούτερ) και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί η φόρτιση τους και ταυτόχρονα η καθημερινή χρήση τους. Παράλληλα, γίνεται ανάλυση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και με ποιους τρόπους μπορεί να αξιοποιηθεί
η πλεονάζουσα ενέργεια που παράγεται από αυτές. Ταυτόχρονα, γίνεται μελέτη αναφορικά με τις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων γενικά στην Ευρώπη αλλά και ειδικά στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα γίνεται μελέτη σχετικά με τα ηλεκτρικά δίκυκλα που προτιμούν οι περισσότερο οι αγοραστές. Σε τοπικό επίπεδο, ερευνάται η χρήση των ηλεκτρικών δικύκλων στην πόλη του Ρεθύμνου και αναλύεται ένα σενάριο εγκατάστασης δύο (2) ηλιακών σταθμών φόρτισης, σε αυτήν. Συνάμα, γίνεται οικονομική
ανάλυση λειτουργίας μιας επιχείρησης η οποία θα ενοικιάζει ηλεκτροκίνητα δίκυκλα (πατίνια, ποδήλατα, σκούτερ) των οποίων η φόρτιση, θα γίνει μέσω φωτοβολταϊκής εγκατάστασης. Το ρεύμα το οποίο θα παράγεται, θα χρησιμοποιείται από τη ΔΕΗ, ύστερα από τη σύναψη σύμβασης ενεργειακού συμψηφισμού (net metering) με αυτή. Συγκεκριμένα, με τη διαδικασία αυτή γίνεται
συμψηφισμός της ενέργειας που παράγεται από τα φωτοβολταϊκά, με την ενέργεια που καταναλώνεται στις εγκαταστάσεις του αυτοπαραγωγού. Ταυτόχρονα, στην μελέτη που γίνεται αναλύονται και προγράμματα χρηματοδότησης που παρέχονται κατά την έναρξη μιας επιχείρησης. | el |
dc.format.extent | 126 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ηλεκτροκίνηση | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά ποδήλατα | el |
dc.subject | Ηλεκτρική μοτοσικλέτα | el |
dc.subject | Ηλεκτρικό σκούτερ | el |
dc.subject | Σταθμοί φόρτισης | el |
dc.subject | ΑΠΕ | el |
dc.subject | Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας | el |
dc.subject | Τάσεις αγοράς | el |
dc.subject | Οικονομική βιωσιμότητα | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.title | Ηλεκτρικά δίκυκλα στα ελληνικά νησιά. Πρόοδος και προοπτικές χρήσης | el |
dc.title.alternative | Electric scooters in the greek islands. Progress and prospects for use | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Ζαφειράκης, Δημήτριος | |
dc.contributor.committee | MOUSTRIS, KONSTANTINOS | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | In modern times, although technology is constantly being developed, there is a rapid increase in air pollution. The survival of the planet makes it necessary to reduce emissions of pollutants. In recent years, a solution has been constantly being developed to address this problem, which concerns the use of electricity as a way of avoiding emissions of equine fats. This problem also occurs in Greece, so an effort is being made to address it, in various ways, one of which is sustainable mobility with the use of electric vehicles, instead of other conventional vehicles with internal combustion engines. The purpose of this diploma thesis is the integration of electromobility in the Greek islands as well. More specifically, the different types and technologies of electric two-wheelers (skateboard, bicycle, scooter) and the ways in which their charging and at the same time their daily use can be achieved are analyzed. At the same time, there is an analysis of renewable energy sources and in what ways the surplus energy produced by them can be exploited. At the same time, a study is being carried out regarding the sales of electric vehicles in General in Europe and especially in Greece and more specifically a study is being carried out on the electric two-wheelers that are preferred by the most buyers. At a local level, the use of electric two-wheelers in the city of Rethymnon is investigated and a scenario of installation of two (2) solar charging stations in it is analyzed. At the same time, there is an economic analysis of the operation of a company that will rent electric two-wheelers (skates, bicycles, scooters) whose charging will be done through a photovoltaic installation. The electricity that will be produced will be used by PPC, after the conclusion of a net metering contract with it.
Specifically, with this process, the energy produced by the photovoltaics is offset against the energy consumed in the premises of the autoproducer. At the same time, the study that is being done also analyzes funding programs that are provided at the beginning of a business. | el |