Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι προκλήσεις των μελλοντικών μηχανών εσωτερικής καύσης

dc.contributor.advisorSarris, Ioannis
dc.contributor.authorΑγαλιανός, Πέτρος
dc.date.accessioned2022-08-31T20:57:13Z
dc.date.available2022-08-31T20:57:13Z
dc.date.issued2022-07-15
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2817
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2657
dc.description.abstractΗ αστική ατμοσφαιρική ρύπανση είναι ένα πολύ περίπλοκο πρόβλημα. Οι εκπομπές καυσαερίων από κινητήρες εσωτερικής καύσης ευθύνονται για το μεγαλύτερο μέρος αυτού του προβλήματος. Ο στόχος κάθε κινητήρα είναι να μετατρέψει την ενέργεια από κάποια άλλη μορφή σε «μηχανική δύναμη και κίνηση». Οι όροι «μηχανική δύναμη» και «κίνηση» χρησιμοποιούνται για να εκφράσουν τον σημαντικό ρόλο που έχουν τόσο η παραγωγή εργασίας (δηλαδή πόση δύναμη μπορεί να εφαρμοστεί για να μετακινηθεί κάτι σε μια δεδομένη απόσταση), καθώς και η ισχύς εξόδου (πόσο γρήγορα μπορεί να ολοκληρωθεί η εργασία). Η καύση του καυσίμου στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, είναι σχεδόν πάντα ημιτελής και δημιουργεί εκπομπές που μολύνουν το περιβάλλον και συμβάλλουν στην υπερθέρμανση του πλανήτη, στην όξινη βροχή, στην αιθαλομίχλη, σε οσμές, σε αναπνευστικά και πολλά άλλα προβλήματα υγείας. Τα τρέχοντα ζητήματα της κλιματικής αλλαγής και της περιβαλλοντικής ρύπανσης έχουν οδηγήσει στην εμφάνιση της έρευνας για τη μετάβαση στη βιωσιμότητα, η οποία στοχεύει στη δημιουργία περισσότερων βιώσιμων τρόπων παραγωγής και κατανάλωσης. Η συγκεκριμένη εργασία μελετά το πλαίσιο των προκλήσεων των μελλοντικών μηχανών εσωτερικής καύσης. Στόχος της εργασίας αποτελεί τόσο η ανάδειξη της τελευταίας τεχνολογίας, όσο και οι προκλήσεις της τελευταίας τεχνολογίας που μπορεί να εμποδίσουν την γενικότερη ανάπτυξη.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΜηχανές εσωτερικής καύσηςel
dc.subjectΚαύσιμαel
dc.subjectΚινητήρες εσωτερικής καύσηςel
dc.titleΟι προκλήσεις των μελλοντικών μηχανών εσωτερικής καύσηςel
dc.title.alternativeChallenges of future internal combustion enginesel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeGkountas, Apostolos
dc.contributor.committeeVASILOPOULOS, KONSTANTINOS
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedUrban air pollution is a very complex problem. Exhaust emissions from internal combustion engines are responsible for most of this problem. The goal of any engine is to convert energy from another form into "mechanical power and motion". The terms "mechanical force" and "motion" are used to express the important role that both labor output has (i.e. how much force can be applied to move something over a given distance), as well as output power (how fast it can work completed). Combustion of fuel in internal combustion engines is almost always incomplete and creates emissions that pollute the environment and contribute to global warming, acid rain, smog, odors, respiratory and many other health problems. Current issues of climate change and environmental pollution have led to the emergence of research on the transition to sustainability, which aims to create more sustainable modes of production and consumption. This thesis examines the context of the challenges of future internal combustion engines. The aim of the work is to highlight both the latest technology and the challenges of the latest technology that can hinder the overall development.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές