dc.contributor.advisor | Βογιατζής, Ιωάννης | |
dc.contributor.advisor | Καμπούρης, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Χατζησταμάτη, Ελένη | |
dc.date.accessioned | 2022-09-08T11:18:21Z | |
dc.date.available | 2022-09-08T11:18:21Z | |
dc.date.issued | 2022-07-21 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2851 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2691 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία με τίτλο «Αυτοματοποιημένες Διαδικασίες και Προγραμματιστικοί
Αλγόριθμοι στις Τρισδιάστατες Πλατφόρμες Σχεδίασης» γίνεται εξονυχιστική μελέτη του
θεωρητικού υπόβαθρου που υποστηρίζει την διαδικασία της σχεδίασης με χρήση υπολογιστή,
καθώς επίσης και η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας στην ανάπτυξη ενός συγκεκριμένου
γεννήτορα σχεδίου αντικειμένου. Οι θεωρητικές ενότητες που θα καλυφθούν παρακάτω είναι
αυτές της έννοιας της σχεδίασης, των διαφόρων προγραμμάτων σχεδίασης με χρήση υπολογιστή,
κάποιων τεχνικών αυτοματοποίησης της διαδικασίας τόσο σε δισδιάστατες πλατφόρμες
σχεδίασης, όσο και σε τρισδιάστατες και τέλος, αυτή των προγραμματιστικών αλγορίθμων στη
σχεδίαση προϊόντων.
Στη συνέχεια, ακολουθεί η ανάπτυξη ενός Headset εικονικής πραγματικότητας για κινητά, με
τρόπο τέτοιο που θα προσφέρει στο χρήστη τη δυνατότητα για εύκολη και γρήγορη τροποποίηση
των σχεδίων και του τελικού μοντέλου για την προσαρμογή του προϊόντος σε συγκεκριμένες
συνθήκες. Μέσα στην εργασία αναπτύσσεται λεπτομερώς η διαδικασία από την σύλληψη της
ιδέας για το προϊόντος, έως και την τελική του μορφή.
Η εργασία καταλήγει στην εξαγωγή συμπερασμάτων και την επισύναψη παρατηρήσεων για τα
δυνατά σημεία του προϊόντος, τις αδυναμίες του, τις απειλές που ενδέχεται να αντιμετωπίσει,
όπως και τις αλλαγές, οι οποίες θα μπορούσαν να υλοποιηθούν στο μέλλον για τη βελτίωσή του. | el |
dc.format.extent | 98 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Παραμετρική σχεδίαση | el |
dc.subject | Προγραμματιστικοί αλγόριθμοι | el |
dc.subject | Αυτοματοποίηση | el |
dc.subject | CAD | el |
dc.subject | AutoCAD | el |
dc.subject | Inventor, | el |
dc.subject | AutoLISP | el |
dc.subject | iLogic | el |
dc.title | Αυτοματοποιημένες διαδικασίες και προγραμματιστικοί αλγόριθμοι στις τρισδιάστατες πλατφόρμες σχεδίασης | el |
dc.title.alternative | Automated processes and programming algorithms in 3D design platforms | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Ματιάτος, Σπυρίδων | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.description.abstracttranslated | In this paper, entitled "Automated Processes and Programming Algorithms in 3D Design
Platforms", is included a detailed study of the theoretical background that supports the process of
computer-aided design, along with the practical application of the theory to the development of a
specific object design generator. The theoretical sections that will be covered below are those of
the concept of design, the various computer-aided design programs, some techniques for
automating the process in both 2D and 3D design platforms, and finally, that of programming
algorithms in product design.
This is followed by the development of a mobile virtual reality headset in such a way that it will
give the user the ability to easily and quickly modify the drawings and the final model to adapt
the product to specific conditions. The paper covers the entire process from the conception of an
idea for a product to its final form.
The paper ends with the conclusions and observations on the product's strengths, weaknesses,
threats it may face, and opportunities that could be implemented in the future to improve it. | el |