Πλοήγηση Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 488-494 από 494
-
Χρήση της κινητής μάθησης ως μέσο για την ενίσχυση της διερευνητικής μάθησης σε αντικείμενα φυσικών επιστημών και STEM
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-06-30)Η Κινητή Μάθηση (Mobile Learning) είναι μια μορφή ηλεκτρονικής μάθησης που χρησιμοποιεί φορητές συσκευές και βασίζεται στην ιδέα ότι η μάθηση μπορεί να γίνει οποτεδήποτε, οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε συσκευή, γεγονός που ... -
Χρήση ψηφιακού υλικού για τη διδασκαλία της αξονικής συμμετρίας σε μαθητές Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-06-30)Η παρούσα έρευνα προσανατολίζεται στις αντιλήψεις των μαθητών της Α’ δημοτικού σχετικά με την έννοια της αξονικής συμμετρίας μέσω της ενασχόλησής τους με διάφορα σχήματα, τόσο σε ενασχόληση με έντυπα φύλλα εργασίας όσο ... -
Ψηφιακά παιχνίδια επιπτώσεων και ταξινόμησης για την καλλιέργεια ερμηνευτικών δεξιοτήτων κατά τη δημιουργία ιστορικών νοημάτων στο Γυμνάσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-09-18)Το μάθημα της Ιστορίας έχει απασχολήσει αρκετά τους ερευνητές σχετικά με τον τρόπο που γίνεται η διδασκαλία του και τα αποτελέσματα που έχει στην απόκτηση και εμπέδωση των ιστορικών γνώσεων από τους μαθητές. Η συγκεκριμένη ... -
Ψηφιακή αποθήκευση βίντεο και ασφαλής μετάδοση με χρήση ESP32
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-13)Στην συγκεκριμένη εργασία αναπτύσσεται μια εφαρμογή για ESP32-CAM όπου η χρήση της αφορά μη επανδρωμένα αεροσκάφη αλλά και πληθώρα άλλων εφαρμογών που απαιτείται κάμερα (CCTV Camera). Σκοπός της εφαρμογής είναι η ασφαλής ... -
Ψηφιακή αποθήκευση και ασφαλής μετάδοση βίντεο με τη χρήση Raspberry Pi για drone
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-16)Από την αρχή της ανάπτυξης του πολιτισμού και της γραφής μέχρι και σήμερα δημιουργήθηκε η ανάγκη του περιορισμού της ροής πληροφοριών μεταξύ ομάδων ατόμων. Από την απλή απόκρυψη μηνυμάτων μέχρι την ολοκληρωτική τους ... -
Ψηφιακό παιχνίδι δωματίου απόδρασης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται η δημιουργία ενός παιχνιδιού απόδρασης (escape game) στο οποίο η δυσκολία μεταβάλλεται δυναμικά σύμφωνα με την ικανότητα και την εμπειρία του χρήστη, με απώτερο σκοπό να ... -
Ψηφιακό παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας με Unity και C# για την εκμάθηση Logo
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη κατασκευή ψηφιακού παιχνιδιού για την εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού Logo. Αρχικά, ορίζονται οι όροι “ψηφιακό παιχνίδι”, “πόροι” και “εξοπλισμός”, καθώς και τα βασικά ...