dc.contributor.advisor | Michailidis, Emmanouel | |
dc.contributor.author | Πάβελ, Αντρέι-Έντουαρντ | |
dc.date.accessioned | 2022-10-10T08:06:20Z | |
dc.date.available | 2022-10-10T08:06:20Z | |
dc.date.issued | 2022-10-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3031 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2871 | |
dc.description.abstract | Τα παιχνίδια σήμερα, και συγκεκριμένα τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, αποτελούν έναν από τους πιο δημοφιλής τρόπους ψυχαγωγίας των νέων. Πολλά παιχνίδια έχουν μια ανταγωνιστική πλευρά, ή αν δεν έχουν, οι παίκτες τους συνήθως την δημιουργούν προσπαθώντας να βελτιωθούν, να γίνουν καλύτεροι από τους άλλους, να φτάσουν ψηλά και να νικήσουν. Πράγματα που βρίσκονται στη φύση του ανθρώπου. Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής πλατφόρμας διοργάνωσης τουρνουά, στην οποία οποιοσδήποτε μπορεί να εγγραφεί, να δημιουργήσει ένα τουρνουά ελέγχοντας όλη την πορεία του και να το κοινοποιήσει με φίλους ή άλλα άτομα. Στην εργασία, περιγράφονται τα πιο δημοφιλή είδη τουρνουά και ο τρόπος εκτέλεσης τους. Παρουσιάζονται οι τεχνολογίες ανάπτυξης λογισμικού όπως η MySQL, React και Node.js. Τέλος, αναλύονται οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται για τη λογική ενός τουρνουά, όπως η προώθηση παικτών σε επόμενους αγώνες ή η δημιουργία του bracket βάση των αριθμών των συμμετεχόντων, και πως αυτά παρουσιάζονται με ένα εύκολο σύστημα διεπαφής χρήστη. | el |
dc.format.extent | 115 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Αλγόριθμος | el |
dc.subject | Τουρνουά | el |
dc.subject | Seeding | el |
dc.subject | React | el |
dc.subject | Front-end | el |
dc.subject | Back-end | el |
dc.subject | Algorithm | el |
dc.subject | Tournament | el |
dc.subject | Database | el |
dc.subject | Double elimination bracket | el |
dc.subject | JavaScript | el |
dc.subject | Βάση δεδομένων | el |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας διοργάνωσης τουρνουά παιχνιδιών | el |
dc.title.alternative | Design and development of a web platform for organizing tournaments | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Γιαννακόπουλος, Παναγιώτης | |
dc.contributor.committee | Μυριδάκης, Νικόλαος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.description.abstracttranslated | Games and specifically video games have managed to become one of the main and most popular forms of entertainment for younger people. A lot of games have a competitive side to them which sometimes gets created by the players themselves as a consequence of their will to improve, to become better than the rest, to aim high and win. Things that are in human nature. The purpose of this thesis is the development of a web platform for organizing tournaments, in which anyone can sign up, create a tournament while controlling the whole process of it and sharing it to friends or other people. In this thesis, the most used types of tournaments are described and their logic explained. The fundamental technologies of the application, MySQL, React and Node.js are presented and explained. Lastly, there is an analysis of the algorithms used for the logic of a tournament, like the pushing of players to next matches or the creation of the bracket according to the number of participants, and how those are presented with an easy to use user interface. | el |