dc.contributor.advisor | Papantoniou, Panagiotis | |
dc.contributor.author | Μαχαίρα, Σοφία Ιωάννα | |
dc.date.accessioned | 2022-10-17T09:25:00Z | |
dc.date.available | 2022-10-17T09:25:00Z | |
dc.date.issued | 2022-10-12 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3124 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2964 | |
dc.description.abstract | Στόχος της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των προτιμήσεων προς τα ηλεκτρικά
πατίνια και ο εντοπισμός των σημαντικότερων παραγόντων που επηρεάζουν την
επιλογή διαδρομής των χρηστών, κυρίως από πλευράς υποδομής. Για τη συλλογή των
απαιτούμενων δεδομένων, πραγματοποιήθηκε έρευνα δηλωμένων προτιμήσεων βάσει
ερωτηματολογίου, συμπεριλαμβανομένων υποθετικών σεναρίων χρόνου,
οδοστρώματος και τύπου οδού (με βάση το όριο ταχύτητας). Το δείγμα αποτελείται
από 205 συμμετέχοντες. Στη συνέχεια, αναπτύχθηκαν μοντέλα λογιστικής
παλινδρόμησης (πολυωνυμική και δυαδική), από τα οποία εξήχθησαν οι παρατάξεις
χρησιμότητας, που περιγράφουν μαθηματικά τις προτιμήσεις επιλογής διαδρομής των
χρηστών ηλεκτρονικών σκούτερ. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η πιθανότητα επιλογής
ενός ηλεκτρικού πατινιού για ένα σύντομο ταξίδι επηρεάζεται σημαντικά από τον τύπο
της οδού, την ώρα και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Όσο πιο γρήγορη είναι η
διαδρομή και όσο πιο ομαλή είναι η επιφάνεια του δρόμου, τόσο πιο πιθανό είναι ο
χρήστης να επιλέξει αυτή τη διαδρομή με το ηλεκτρικό πατίνι. | el |
dc.format.extent | 67 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Μικροκινητικότητα | el |
dc.subject | Tύπος δρόμου | el |
dc.subject | Ηλεκτρικό σκούτερ | el |
dc.subject | Αστικές περιοχές | el |
dc.subject | Λογιστική παλινδρόμηση | el |
dc.title | Αξιολόγηση χαρακτηριστικών επιλογής διαδρομής ηλεκτρικών πατινιών | el |
dc.title.alternative | Evaluating route choice characteristics of e-scooters | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Pavlou, Dimosthenis | |
dc.contributor.committee | Χλούπης, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής | el |
dc.description.abstracttranslated | The objective of the present study is to investigate the preferences towards e-scooters
and to identify the most important factors that affect route choice of e-scooter users,
mainly in terms of infrastructure. To collect the required data, a questionnaire-based
stated preference survey was carried out, including hypothetical scenarios of time, road
surface and type of road (based on the speed limit) answered 205 participants in Athens.
Afterwards, logistic regression models were developed (multinomial and binary), from
which the utility factions, that mathematically describe the route choice preferences of
e-scooters users, were extracted. Results showed that the probability of choosing an escooter for a short trip is significantly affected by the type of road, the time and
demographic characteristics. The faster is the route and the smoother is the surface of
the road, it is more likely for the user to select this route with the e-scooter. | el |