Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αξιολόγηση χαρακτηριστικών επιλογής διαδρομής ηλεκτρικών πατινιών

dc.contributor.advisorPapantoniou, Panagiotis
dc.contributor.authorΜαχαίρα, Σοφία Ιωάννα
dc.date.accessioned2022-10-17T09:25:00Z
dc.date.available2022-10-17T09:25:00Z
dc.date.issued2022-10-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3124
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2964
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των προτιμήσεων προς τα ηλεκτρικά πατίνια και ο εντοπισμός των σημαντικότερων παραγόντων που επηρεάζουν την επιλογή διαδρομής των χρηστών, κυρίως από πλευράς υποδομής. Για τη συλλογή των απαιτούμενων δεδομένων, πραγματοποιήθηκε έρευνα δηλωμένων προτιμήσεων βάσει ερωτηματολογίου, συμπεριλαμβανομένων υποθετικών σεναρίων χρόνου, οδοστρώματος και τύπου οδού (με βάση το όριο ταχύτητας). Το δείγμα αποτελείται από 205 συμμετέχοντες. Στη συνέχεια, αναπτύχθηκαν μοντέλα λογιστικής παλινδρόμησης (πολυωνυμική και δυαδική), από τα οποία εξήχθησαν οι παρατάξεις χρησιμότητας, που περιγράφουν μαθηματικά τις προτιμήσεις επιλογής διαδρομής των χρηστών ηλεκτρονικών σκούτερ. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η πιθανότητα επιλογής ενός ηλεκτρικού πατινιού για ένα σύντομο ταξίδι επηρεάζεται σημαντικά από τον τύπο της οδού, την ώρα και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Όσο πιο γρήγορη είναι η διαδρομή και όσο πιο ομαλή είναι η επιφάνεια του δρόμου, τόσο πιο πιθανό είναι ο χρήστης να επιλέξει αυτή τη διαδρομή με το ηλεκτρικό πατίνι.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜικροκινητικότηταel
dc.subjectTύπος δρόμουel
dc.subjectΗλεκτρικό σκούτερel
dc.subjectΑστικές περιοχέςel
dc.subjectΛογιστική παλινδρόμησηel
dc.titleΑξιολόγηση χαρακτηριστικών επιλογής διαδρομής ηλεκτρικών πατινιώνel
dc.title.alternativeEvaluating route choice characteristics of e-scootersel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePavlou, Dimosthenis
dc.contributor.committeeΧλούπης, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικήςel
dc.description.abstracttranslatedThe objective of the present study is to investigate the preferences towards e-scooters and to identify the most important factors that affect route choice of e-scooter users, mainly in terms of infrastructure. To collect the required data, a questionnaire-based stated preference survey was carried out, including hypothetical scenarios of time, road surface and type of road (based on the speed limit) answered 205 participants in Athens. Afterwards, logistic regression models were developed (multinomial and binary), from which the utility factions, that mathematically describe the route choice preferences of e-scooters users, were extracted. Results showed that the probability of choosing an escooter for a short trip is significantly affected by the type of road, the time and demographic characteristics. The faster is the route and the smoother is the surface of the road, it is more likely for the user to select this route with the e-scooter.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές