Εμφάνιση απλής εγγραφής

H δημιουργία τρισδιάστατου εικονικού μοντέλου περιήγησης σχολικού κτιρίου ως μέσο ενίσχυσης της χωρικής σκέψης στην προσχολική ηλικία

dc.contributor.advisorΠαγούνης, Βασίλειος
dc.contributor.authorΜπαξεβανίδη, Ελπίδα
dc.date.accessioned2022-10-25T07:14:24Z
dc.date.available2022-10-25T07:14:24Z
dc.date.issued2022-10-24
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3226
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3066
dc.description.abstractΗ Διπλωματική Εργασία που παρουσιάζεται εκπονήθηκε στο πλαίσιο ολοκλήρωσης του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών της σχολής Μηχανικών του τμήματος «ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ», με εμβάθυνση στην Γεωδαισία, του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Στόχος της εργασίας αποτελεί η δημιουργία και χρήση ενός εικονικού τρισδιάστατου περιβάλλοντος, ως παιδαγωγικής πλατφόρμας παιχνιδιών σοβαρού σκοπού η οποία μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση των μαθησιακών διαδικασιών. Η παρούσα εργασία εστιάζει στην σημασία των παιχνιδιών σοβαρού σκοπού ως εκπαιδευτικά εργαλεία, μέσω των οποίων μπορεί να προαχθεί η τρισδιάστατη χωρική σκέψη στην προσχολική και σχολική ηλικία. Η δημιουργία του τρισδιάστατου εικονικού περιβάλλοντος δημιουργήθηκε με τη χρήση επίγειων και φορητών τεχνικών σάρωσης λέιζερ.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤρισδιάστατη αποτύπωσηel
dc.subjectΤρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον περιήγησηςel
dc.subjectΑνάπτυξη χωρικής σκέψηςel
dc.titleH δημιουργία τρισδιάστατου εικονικού μοντέλου περιήγησης σχολικού κτιρίου ως μέσο ενίσχυσης της χωρικής σκέψης στην προσχολική ηλικίαel
dc.title.alternativeCreation of a 3D virtual model of a school building tour as a means of enhancement of spatial thinking in preschool ageel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΑναστασίου, Δημήτριος
dc.contributor.committeeΗλιοδρομίτης, Αθανάσιος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικήςel
dc.description.abstracttranslatedThe Diploma Thesis presented was carried out as part of the completion of the Undergraduate Studies Program of the Faculty of Engineering of the Department of "SURVEYING AND GEOINFORMATICS ENGINEERING ", with a specialization in Geodesy, of the University of West Attica (UNI.W.A.). Its aim is the creation and use of a virtual 3D environment, as a pedagogical platform of serious games which can help to improve the learning processes. This Diploma Thesis focuses on the importance of serious games as educational tools, through which three-dimensional spatial thinking can be promoted in preschool and school age. The creation of the 3D virtual environment was created using terrestrial and handheld laser scanning techniques.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές