Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ευφυή εικονικά περιβάλλοντα στην εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.authorΣτρουσόπουλος, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2022-11-01T11:53:57Z
dc.date.available2022-11-01T11:53:57Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3269
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3109
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τα Ευφυή Εικονικά Περιβάλλοντα στην Εκπαίδευση με αναφορά τόσο στην ηλεκτρονική μάθηση, όσο και στους εικονικούς κόσμους. Με γνώμονα αυτά, δημιουργήθηκε μία εφαρμογή με σκοπό την ανάπτυξη ενός εικονικού κόσμου, την ενσωμάτωση, σε αυτόν, τεχνικών τεχνητής νοημοσύνης και την παράλληλη υποστήριξη της διαδικασίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Προγραμματίστηκαν και αναλύονται παρακάτω ο σχεδιασμός, η υλοποίηση, οι οντότητες και οι λειτουργίες της εφαρμογής. Τέλος, αναφέρονται τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν και οι απαιτήσεις του συστήματος για την καλύτερη και πιο ευχάριστη εμπειρία του χρήστη.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectΕικονικοί κόσμοιel
dc.subjectΜελισσοκομίαel
dc.subjectUnityel
dc.titleΕυφυή εικονικά περιβάλλοντα στην εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeIntelligent virtual evironments in educationel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣγουροπούλου, Κλειώ
dc.contributor.committeeTroussas, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThe present thesis concerns the development of Intelligent Virtual Environments in Education with reference to both e-learning and virtual worlds. With this in mind, an application was created with the aim of developing a virtual world, integrating artificial intelligence techniques into it, and simultaneously supporting the distance education process. The design, implementation, entities, and functions of the application were planned and analyzed below. Finally, the tools used and the system requirements for the best and most pleasant user experience are mentioned.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές