dc.contributor.advisor | Μπαρδής, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Σκουμπουρδής, Πέτρος | |
dc.date.accessioned | 2022-11-03T15:10:50Z | |
dc.date.available | 2022-11-03T15:10:50Z | |
dc.date.issued | 2022-10-13 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3310 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3150 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία θα περιγράψουμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την πλατφόρμα Unity για να δημιουργήσουμε ένα σοβαρό παιχνίδι.
Η πλατφόρμα Unity είναι ένα αρκετά δυνατό λογισμικό που επιτρέπει σε καλλιτέχνες, σχεδιαστές και προγραμματιστές να δημιουργήσουν εύκολα απίθανες διαδραστικές εφαρμογές και παιχνίδια. Διαθέτει πλούσιες ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες με σεμινάρια (tutorials) και αντικείμενα (assets) που στοχεύουν στο να καθοδηγήσουν και να βοηθήσουν τον σχεδιαστή να δημιουργήσει γρηγορότερα και ευκολότερα την εφαρμογή του. Το Unity διατίθεται για λογισμικό Windows, Mac και Linux και είναι ως επί των πλείστων δωρεάν για εφαρμογές που δεν προορίζονται για εμπορικούς σκοπούς.
Το παιχνίδι που δημιουργήσαμε απευθύνεται σε παιδιά και έχει εκπαιδευτικό περιεχόμενο (serious game). Αποτελείται από 2 κόσμους. Στον πρώτο κόσμο ο στόχος είναι το παιδί να μάθει μέσα από διαδραστικές ερωτήσεις τα μέτρα προστασίας που πρέπει να πάρει κάποιος σε περίπτωση σεισμού. Στον δεύτερο κόσμο ο στόχος είναι το παιδί να εμπλουτίσει τις γνώσεις τους σχετικά με το πως μπορεί κάποιος να επιβιώσει στα χιόνια. Το παιδί καλείται να ολοκληρώσει τον κόσμο αυτό εκτελώντας ορισμένες διαδραστικές ενέργειες, ακολουθώντας οδηγίες και πληροφορίες που του παρέχονται.
Το θεματικό περιεχόμενο του παιχνιδιού δεν επιλέχτηκε τυχαία, αλλά με άξονα την διερεύνηση ορισμένων πτυχών και λειτουργιών της πλατφόρμας Unity. | el |
dc.format.extent | 98 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Βιντεοπαιχνίδι | el |
dc.subject | 3D | el |
dc.subject | Videogame | el |
dc.subject | Unity | el |
dc.title | Σχεδιασμός και υλοποίηση σοβαρού παιχνιδιού (serious game) με χρήση της πλατφόρμας ανάπτυξης παιχνιδιών Unity | el |
dc.title.alternative | Design and development of a serious game using Unity game engine platform | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Troussas, Christos | |
dc.contributor.committee | Tselenti, Panagiota | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |