dc.contributor.advisor | Μπαρδής, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Ζαπαντιώτης, Ιωσήφ | |
dc.date.accessioned | 2022-11-03T15:12:36Z | |
dc.date.available | 2022-11-03T15:12:36Z | |
dc.date.issued | 2022-10-13 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3311 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3151 | |
dc.description.abstract | Με την πάροδο του χρόνου και με την ραγδαία αύξηση των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους, έχει παρατηρηθεί και μεγάλη αύξηση στα τροχαία ατυχήματα. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών προέρχονται απο την μη τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας.
Τα τελευταία χρόνια, γίνονται προσπάθειες για την καλύτερη ενημέρωση και εκμάθηση των κανόνων αυτών και ιδιαίτερα σε παιδιά δημοτικών σχολείων, προσφέροντάς τους μεγαλύτερη εξοικείωση που θα τους επιφέρει ασφάλεια τόσο στη νεαρή τους ηλικία ως πεζοί, όσο και στην ενήλική τους ζωή ως οδηγοί.
Συμβάλλοντας, στις ενέργειες αυτές, και ορμώμενοι από μια αγαπημένη ενασχόληση των παιδιών, θα αναπτύξουμε ένα διαδραστικό και εκπαιδευτικό παιχνίδι με κύριο σκοπό του την εκμάθηση των βασικών κανόνων κυκλοφοριακής αγωγής μέσα από ποικίλα παραδείγματα σε πραγματικό χρόνο τα οποία ένας οδηγός αντιμετωπίζει καθημερινά.
Για αρχή, θα αναλύσουμε την έννοια Serious Games, τι είναι αυτό που καθιστά τα βιντεοπαιχνίδια που ανήκουν στην κατηγορία αυτή διαφορετικά από τα υπόλοιπα, αποδεικνύοντας την σημαντικότητά τους στην εκπαίδευση ανεξαρτήτως τομέα.
Ταυτόχρονα θα αναλυθεί, ο σχεδιασμός ενός τέτοιου βιντεοπαιχνιδιού δίνοντας έμφαση στον εκπαιδευτικό του χαρακτήρα, και ο τρόπος ανάπτυξής του με σύγχρονα και ισχυρά εργαλεία όπως είναι το Blender και το Unity. | el |
dc.format.extent | 101 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Βιντεοπαιχνίδια | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικά βιντεοπαιχνίδια | el |
dc.subject | Κώδικας οδικής κυκλοφορίας | el |
dc.subject | Κυκλοφοριακή αγωγή | el |
dc.subject | Serious games | el |
dc.subject | Διαδραστική μάθηση | el |
dc.title | Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού κυκλοφοριακής αγωγής | el |
dc.title.alternative | Design and development of a traffic education computer game | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Tselenti, Panagiota | |
dc.contributor.committee | Troussas, Christos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.description.abstracttranslated | Over time and with the rapid increase in the number of vehicles plying on the roads, a large increase in road accidents has also been observed. The largest percentage of it comes from the non-compliance of road traffic rules.
In recent years, efforts have been made to better inform and teach these rules, especially to elementary school children, offering them greater familiarity that will bring them safety both in their young age as pedestrians, but also in their adult life as drivers.
Contributing to these actions, and inspired by a favorite pastime of young children, we will develop an interactive and educational video game with the main purpose of teaching the basic rules of traffic education through various real-time examples that a driver faces daily.
To begin with, we will analyze the concept of Serious Games, what makes the video games that belong to this category different from the rest, proving their importance in education regardless of the field.
At the same time, the design of such a video game will be analyzed, emphasizing its educational character, and how to develop it with modern and powerful tools such as Blender and Unity. | el |