Εμφάνιση απλής εγγραφής

ΟΜΟΙΕΣ

dc.contributor.advisorΓουδής, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorDmytryieva, Kateryna
dc.date.accessioned2021-03-10T08:41:48Z
dc.date.available2021-03-10T08:41:48Z
dc.date.issued2021-03-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/336
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-187
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή διατριβή αναφέρεται στη μελέτη της απεικόνισης νεκρής φύσης (Still Life) στην φωτογραφία και την ζωγραφική. Αρχικά διεξάγεται η σχετική ιστορική έρευνα, που αναφέρεται στη γέννηση και την πορεία των εικόνων της νεκρής φύσης ως ξεχωριστού είδους αρχικά της ζωγραφικής, και έπειτα της φωτογραφίας.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectStill Lifeel
dc.titleΟΜΟΙΕΣel
dc.title.alternativeSIMILARel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜαχιάς, Γεώργιος
dc.contributor.committeeThomopoulos, Konstantinos
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνώνel
dc.description.abstracttranslatedThe present dissertation refers to the study of Still Life in photography and painting. Initially, the relevant historical research is carried out, which refers to the birth and the course of the images of still life as a separate type, first of painting, and then of photography.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές