dc.contributor.advisor | Θεοδουλίδης, Αλέξανδρος | |
dc.contributor.author | Καθεκλάκης, Μιχαήλ | |
dc.date.accessioned | 2023-01-16T10:14:03Z | |
dc.date.available | 2023-01-16T10:14:03Z | |
dc.date.issued | 2022-12-22 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3591 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3431 | |
dc.description.abstract | Η κατασκευή των πλοίων αποτελεί αδιαμφησβήτητα μια πολύπλοκη διαδικασία
καθώς παρουσιάζουν κάποιες ιδιομορφίες συγκριτικά με άλλες μεταλλικές
κατασκευές. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μεγάλες κατασκευές που δέχονται
μεγάλες φορτίσεις λόγω των φορτίων που μεταφέρουν αλλά και μεγάλες
καταπονήσεις λόγω του περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργούν. Επιπρόσθετα, η
διάβρωση που προκαλείται από το συγκεκριμένο περιβάλλον δυσχεραίνει ακόμα
περισσότερο το έργο τους. Για αυτό ακριβώς τον λόγο η επαρκής αντοχή της
μεταλλικής κατασκευής σε όλη την διάρκεια ζωής ενός πλοίου κρίνεται απαραίτητη.
Η Διεθνής Ένωση Νηογνωμόνων έχει δημιουργήσει κάποιος Κοινούς
Κατασκευαστικούς Κανόνες και στόχος των κανονισμών είναι να θεσπίζουν
απαιτήσεις για την μείωση του ρίσκου της αστοχίας την κατασκευής. Στην παρούσα
διπλωματική εργασία πραγματοποιείται έλεγχος της μέσης τομής ενός πλοίου τύπου
Very Large Crude Carrier (VLCC) με βάση τους Κοινούς Κατασκευαστικούς
Κανόνες και τους Εναρμονισμένους Κοινούς Κατασκευαστικούς Κανόνες με την
βοήθεια του προγράμματος MARS 2000 του Γαλλικού Νηογνώμονα, με στόχο να
εντοπιστούν οι διαφορές μεταξύ τους. | el |
dc.format.extent | 208 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Mars 2000 | el |
dc.subject | IACS | el |
dc.subject | CSR | el |
dc.subject | VLCC | el |
dc.subject | Δεξαμενόπλοιο | el |
dc.title | Έλεγχος μέσης τομής δεξαμενόπλοιου VLCC με εφαρμογή των περιγραφικών απαιτήσεων των κανονισμών IACS CSR | el |
dc.title.alternative | Verification of compliance with requirements of IACS CSR regulations of the midship of a VLCC tanker | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Χατζηκωνσταντής, Γεώργιος | |
dc.contributor.committee | Mazarakos, Thomas | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | The construction of ships is undeniably an extremely complicated process, as they
present a wide range of differences compare to other metal structures. In particular,
ships are massive structures that not only receive heavy loads due to the cargo they
carry, but also stresses due to the environment in which they operate. In addition, the
corrosion caused by this environment creates even more difficulties in their proper
operation. For this reason, the sufficient strength of the structure is imperative
throughout the life of a ship. The International Association of Classification Societies
has created the Common Structural Rules (CSR), whose purpose is to establish
mandatory requirements in order to reduce the risk of construction failure. In this
study, a verification of compliance with Common Structural Rules (CSR) and the
Common Structural Rules – Harmonized (CSR-H) of the midship of a Very Large
Crude Carrier (VLCC) ship is conducted, to identify the differences between the sets
of rules. For this thesis the program MARS 2000 of Bureau Veritas was used. | el |