Εμφάνιση απλής εγγραφής

Έλεγχος μέσης τομής δεξαμενόπλοιου VLCC με εφαρμογή των περιγραφικών απαιτήσεων των κανονισμών IACS CSR

dc.contributor.advisorΘεοδουλίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΚαθεκλάκης, Μιχαήλ
dc.date.accessioned2023-01-16T10:14:03Z
dc.date.available2023-01-16T10:14:03Z
dc.date.issued2022-12-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3591
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3431
dc.description.abstractΗ κατασκευή των πλοίων αποτελεί αδιαμφησβήτητα μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς παρουσιάζουν κάποιες ιδιομορφίες συγκριτικά με άλλες μεταλλικές κατασκευές. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μεγάλες κατασκευές που δέχονται μεγάλες φορτίσεις λόγω των φορτίων που μεταφέρουν αλλά και μεγάλες καταπονήσεις λόγω του περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργούν. Επιπρόσθετα, η διάβρωση που προκαλείται από το συγκεκριμένο περιβάλλον δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο το έργο τους. Για αυτό ακριβώς τον λόγο η επαρκής αντοχή της μεταλλικής κατασκευής σε όλη την διάρκεια ζωής ενός πλοίου κρίνεται απαραίτητη. Η Διεθνής Ένωση Νηογνωμόνων έχει δημιουργήσει κάποιος Κοινούς Κατασκευαστικούς Κανόνες και στόχος των κανονισμών είναι να θεσπίζουν απαιτήσεις για την μείωση του ρίσκου της αστοχίας την κατασκευής. Στην παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιείται έλεγχος της μέσης τομής ενός πλοίου τύπου Very Large Crude Carrier (VLCC) με βάση τους Κοινούς Κατασκευαστικούς Κανόνες και τους Εναρμονισμένους Κοινούς Κατασκευαστικούς Κανόνες με την βοήθεια του προγράμματος MARS 2000 του Γαλλικού Νηογνώμονα, με στόχο να εντοπιστούν οι διαφορές μεταξύ τους.el
dc.format.extent208el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMars 2000el
dc.subjectIACSel
dc.subjectCSRel
dc.subjectVLCCel
dc.subjectΔεξαμενόπλοιοel
dc.titleΈλεγχος μέσης τομής δεξαμενόπλοιου VLCC με εφαρμογή των περιγραφικών απαιτήσεων των κανονισμών IACS CSRel
dc.title.alternativeVerification of compliance with requirements of IACS CSR regulations of the midship of a VLCC tankerel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΧατζηκωνσταντής, Γεώργιος
dc.contributor.committeeMazarakos, Thomas
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThe construction of ships is undeniably an extremely complicated process, as they present a wide range of differences compare to other metal structures. In particular, ships are massive structures that not only receive heavy loads due to the cargo they carry, but also stresses due to the environment in which they operate. In addition, the corrosion caused by this environment creates even more difficulties in their proper operation. For this reason, the sufficient strength of the structure is imperative throughout the life of a ship. The International Association of Classification Societies has created the Common Structural Rules (CSR), whose purpose is to establish mandatory requirements in order to reduce the risk of construction failure. In this study, a verification of compliance with Common Structural Rules (CSR) and the Common Structural Rules – Harmonized (CSR-H) of the midship of a Very Large Crude Carrier (VLCC) ship is conducted, to identify the differences between the sets of rules. For this thesis the program MARS 2000 of Bureau Veritas was used.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές