dc.contributor.advisor | Μαρκίδου, Αναστασία | |
dc.contributor.author | Κατσιάνου, Θάλεια | |
dc.date.accessioned | 2023-02-28T07:44:25Z | |
dc.date.available | 2023-02-28T07:44:25Z | |
dc.date.issued | 2023-02-23 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3757 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3597 | |
dc.description.abstract | Στη παρακάτω μελέτη, κεντρικό θέμα είναι το τοπίο. Πρόκειται για μια προσέγγιση του τοπίου στο οποίο απουσιάζει η ανθρώπινη παρουσία. Αρχικά, ορίζεται το τοπίο ως είδος (genre), καθώς και οι δυο μεγάλες κατηγορίες του : το Γραφικό και το Υψηλό. Σε αυτό το πλαίσιο, για την καλύτερη κατανόηση θα αναφερθούν ζωγράφοι που έχουν ασχοληθεί με αυτές τις δυο κατηγορίες. Ως προς το Γραφικό, παρουσιάζεται το έργο του ζωγράφου John Constable (1776-1837) και ως προς το Υψηλό, εξετάζεται το έργο του ζωγράφου William Turner (1775-1851) καθώς και ο τρόπος που απεικονίζονται τα τοπία αυτά στους πίνακές τους. Στη συνέχεια, μελετάται το Αρκαδικό τοπίο με αναφορές στο έργο του ζωγράφου Nikolas Poussin (1594-1665). Τέλος, γίνεται μια προσπάθεια σύνδεσης των εικονογραφικών χαρακτηριστικών του αρκαδικού τοπίου, ως κατηγορία, με τοπία της Αττικής που συμπεριλαμβάνονται στο φωτογραφικό έργο μου. Τέλος, εξετάζονται οι σύγχρονοι φωτογράφοι Fay Godwin (1931- 2005) και ο Πάρις Πετρίδης(1960-) καθώς και οι καλλιτέχνες Ed Hill και Suzanne Bloom, για την ενασχόληση τους με το αρκαδικό τοπίο. | el |
dc.format.extent | 42 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject | Τοπίο | el |
dc.subject | Αρκαδισμός | el |
dc.subject | Αττική | el |
dc.title | Τοπίο | el |
dc.title.alternative | Landscape | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κατσαΐτη, Ευαγγελία | |
dc.contributor.committee | Μαχιάς, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών | el |
dc.description.abstracttranslated | In the following study, the landscape is the central topic . It’s about the landscape where there is no human precense. At first, the landscape is defined as a genre and there are two categories : the Picturesque and the Sublime. In this part, for better comprehension, it will be made reference to painters who have dealt with these two categories. As for Picturesque, it’s presented the work of the painter John Constable (1776-1837) and as for Sublime, it’s examined the work of the painter William Turner (1775-1851) as the way their landscapes are depicted in their paintings. Then the Arcadian landscape is studied through references of the work of the painter Nikolas Poussin (1594-1665). In the end, an effort is made in order to connect the iconography characteristics of arcadian landscape, as a category, in connection with Attikis landscapes which are contained in my photography work. At finally, the contemporary photographers are examined as Fay Godwin (1931- 2005) and Paris Petridis (1960-) as and the artists Ed Hill and Suzanne Bloom, for their preoccupation with arcadian landscape. | el |