Εμφάνιση απλής εγγραφής

Final Warning

dc.contributor.advisorTsinaroglou, Aristeidis
dc.contributor.authorΠολλάκης, Παύλος
dc.contributor.authorΣαλούφας, Πέτρος
dc.date.accessioned2023-03-09T10:43:06Z
dc.date.available2023-03-09T10:43:06Z
dc.date.issued2023-03-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3847
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3687
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός διαφημιστικού βίντεο διάρκειας λίγων λεπτών (short – film) με την χρήση της τεχνικής της κινουμένης εικόνας (stop motion). Το θέμα της πτυχιακής με τίτλο «ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ» έχει να κάνει με μια συλλογική δράση περιβαλλοντικών οργανώσεων, και συγκεκριμένα της Greenpeace και της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, ως προς την δημιουργία ενός διαφημιστικού σποτ, για την πληροφόρηση και την επαγρύπνηση του κόσμου ως προς την μόλυνση του περιβάλλοντος. Αρχικά, θα ανατρέξουμε στις τεχνικές δημιουργίας του stop motion, καθώς και σε δημιουργούς αυτού. Στην συνέχεια, θα αναλύσουμε την τεχνική του stop motion μέσα από την διαφήμιση και πως αυτές οι δυο έννοιες λειτουργούν αρμονικά μεταξύ τους, ώστε να αποδώσουν ένα άρτιο αποτέλεσμα για τον θεατή που παρακολουθεί. Έπειτα, θα αναλύσουμε τις διάφορες τεχνικές τις οποίες εμείς επιλέξαμε για να δημιουργήσουμε την ταινία μικρού μήκους καθώς και τις τεχνικές που επιλέξαμε για να κατασκευάσουμε τόσο τους χαρακτήρες που πλαισιώνουν την εργασία αυτή, όσο και τα σκηνικά που δημιουργήθηκαν. Τέλος, θα επισημανθούν τα εργαλεία, τα υλικά ,τα διάφορα φωτογραφικά μηχανήματα που χρειάστηκαν και ο χρόνος υλοποίησης του κάθε βήματος ώστε να δημιουργηθεί αυτή η πτυχιακή εργασία.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectStop motionel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.titleFinal Warningel
dc.title.alternativeΤελευταία προειδοποίησηel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeTsinaroglou, Aristeidis
dc.contributor.committeeΒρεττάκος, Γεώργιος
dc.contributor.committeeΚολοκυθάς, Κωνσταντίνος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνώνel
dc.description.abstracttranslatedOur intended purpose with this thesis is the creation of a short-film advertising video which was realized using the stop motion technique. The topic of the thesis entitled "LAST WARNING" concerns a collective action of environmental organizations, namely Greenpeace and the Hellenic Marine Environment Protection Association (Helmepa), regarding the creation of an advertising spot, in order to inform and alert the world regarding the environmental pollution. Firstly, we will explore the techniques involved with the creation of stop motion, as well as its creators. Next, we will analyze the stop motion technique through advertising and how these two concepts work in harmony with each other, so as to produce a concrete result for the watching audience. We will then analyze the series of techniques that we chose to use in order to create this short film as well as those that we used to construct both the characters that frame this work and the sets that were created for it. Finally, we will explore and analyze the tools, materials, and the various photographic equipment that was needed, as well as the construction time for each step in order to complete this thesis.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές