dc.contributor.advisor | Tsinaroglou, Aristeidis | |
dc.contributor.author | Πολλάκης, Παύλος | |
dc.contributor.author | Σαλούφας, Πέτρος | |
dc.date.accessioned | 2023-03-09T10:43:06Z | |
dc.date.available | 2023-03-09T10:43:06Z | |
dc.date.issued | 2023-03-03 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3847 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3687 | |
dc.description.abstract | Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός διαφημιστικού βίντεο
διάρκειας λίγων λεπτών (short – film) με την χρήση της τεχνικής της κινουμένης
εικόνας (stop motion). Το θέμα της πτυχιακής με τίτλο «ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ»
έχει να κάνει με μια συλλογική δράση περιβαλλοντικών οργανώσεων, και
συγκεκριμένα της Greenpeace και της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου
Περιβάλλοντος, ως προς την δημιουργία ενός διαφημιστικού σποτ, για την
πληροφόρηση και την επαγρύπνηση του κόσμου ως προς την μόλυνση του
περιβάλλοντος.
Αρχικά, θα ανατρέξουμε στις τεχνικές δημιουργίας του stop motion, καθώς και σε
δημιουργούς αυτού. Στην συνέχεια, θα αναλύσουμε την τεχνική του stop motion
μέσα από την διαφήμιση και πως αυτές οι δυο έννοιες λειτουργούν αρμονικά μεταξύ
τους, ώστε να αποδώσουν ένα άρτιο αποτέλεσμα για τον θεατή που παρακολουθεί.
Έπειτα, θα αναλύσουμε τις διάφορες τεχνικές τις οποίες εμείς επιλέξαμε για να
δημιουργήσουμε την ταινία μικρού μήκους καθώς και τις τεχνικές που επιλέξαμε για
να κατασκευάσουμε τόσο τους χαρακτήρες που πλαισιώνουν την εργασία αυτή, όσο
και τα σκηνικά που δημιουργήθηκαν.
Τέλος, θα επισημανθούν τα εργαλεία, τα υλικά ,τα διάφορα φωτογραφικά
μηχανήματα που χρειάστηκαν και ο χρόνος υλοποίησης του κάθε βήματος ώστε να
δημιουργηθεί αυτή η πτυχιακή εργασία. | el |
dc.format.extent | 75 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Stop motion | el |
dc.subject | Διαφήμιση | el |
dc.title | Final Warning | el |
dc.title.alternative | Τελευταία προειδοποίηση | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Tsinaroglou, Aristeidis | |
dc.contributor.committee | Βρεττάκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.committee | Κολοκυθάς, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών | el |
dc.description.abstracttranslated | Our intended purpose with this thesis is the creation of a short-film advertising video
which was realized using the stop motion technique. The topic of the thesis entitled
"LAST WARNING" concerns a collective action of environmental organizations,
namely Greenpeace and the Hellenic Marine Environment Protection Association
(Helmepa), regarding the creation of an advertising spot, in order to inform and alert
the world regarding the environmental pollution.
Firstly, we will explore the techniques involved with the creation of stop motion, as
well as its creators. Next, we will analyze the stop motion technique through advertising and how these two concepts work in harmony with each other, so as to produce a concrete result for the watching audience.
We will then analyze the series of techniques that we chose to use in order to create
this short film as well as those that we used to construct both the characters that
frame this work and the sets that were created for it.
Finally, we will explore and analyze the tools, materials, and the various photographic equipment that was needed, as well as the construction time for each step in
order to complete this thesis. | el |