Εμφάνιση απλής εγγραφής

"ΠροΪόντα ομορφιάς από την La Vie en Rose"

dc.contributor.advisorTsinaroglou, Aristeidis
dc.contributor.authorΠαναγοπούλου, Μυρτώ
dc.date.accessioned2023-03-14T07:46:32Z
dc.date.available2023-03-14T07:46:32Z
dc.date.issued2023-03-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3896
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3736
dc.description.abstractΗ παρών πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο την διαφήμιση των προϊόντων ομορφιάς της La Vie en Rose με την δημιουργία ενός διαφημιστικού καταλόγου . Οι διαφημιστικές αυτές φωτογραφίες δημιουργήθηκαν με στόχο την αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων και την διαφήμιση τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο πρώτο μέρος θα αναλύσουμε από τα στοιχεία που αντλήσαμε από την βιβλιογραφική ανασκόπηση την ιστορία της διαφήμισης μέσα στα χρόνια από το πως ξεκίνησε μέχρι και το πως είναι στην σημερινή εποχή. Στην συνέχεια θα επικεντρωθούμε στο πόσο η φωτογραφία αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της διαφήμισης. Τέλος ακολουθεί μια ανάλυση του τι είναι η διαφημιστική φωτογραφία και τι είναι ένας διαφημιστικός κατάλογος. Ακολούθως στο δεύτερο μέρος αναγράφεται και η διαδικασία που πραγματοποιήθηκε για την υλοποίηση των διαφημιστικών φωτογραφιών.el
dc.format.extent43el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαφημιστικήel
dc.subjectΠροϊόντα ομορφιάςel
dc.title"ΠροΪόντα ομορφιάς από την La Vie en Rose"el
dc.title.alternative"Beauty products by La Vie en Rose"el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΒρεττάκος, Γεώργιος
dc.contributor.committeeΣτεφανής, Νικόλαος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνώνel
dc.description.abstracttranslatedThe subject of this thesis is the advertising of La Vie en Rose's beauty products by creating an advertising catalog. These promotional photos were created with the aim of increasing product sales and promoting them on social networks.In the first part, we will analyze the history of advertising over the years, from how it started to how it is today, from the data we obtained from the literature review. Next we will focus on how photography is an integral part of advertising. Finally follows an analysis of what advertising photography is and what an advertising catalog is. Then, in the second part, we analyze the process that carried out for the implementation of the advertising photos.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές