Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ ανά Επιβλέποντα "151aa9d6-8de2-4d81-81ee-9ddc8573a011"
Αποτελέσματα 10-13 από 13
-
Τα κοινωνικά ρομπότ και η επίδρασή τους στα παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μια από τις πιο διαδεδο-μένες νευροαναπτυξιακές διαταραχές, η οποία «προσβάλλει» περίπου 1 στα 59 παιδιά. Τα παιδιά αυτά έχουν περιορισμένα ενδιαφέροντα, μειωμένες ... -
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσχολική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)H παρούσα διπλωματική εργασία, με τίτλο: Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσχολική Αγωγή, έχει ως αντικείμενο, την εξέταση της καταλληλότητας της εισαγωγής της Τεχνητής Νοημοσύνης στο πρό-γραμμα των προσχολικών εκπαιδευτικών δομών, ... -
Τεχνητή Νοημοσύνη και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση: Ευκαιρίες και προκλήσεις για τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Στη σημερινή εποχή, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, έστρεψε το ενδιαφέρον των ερευνητών στην αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στον τομέα της εκπαίδευσης για την ανάπτυξη της μαθησιακής διαδικασίας και την καταπολέμηση ... -
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα όρασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Τα ψηφιακά εργαλεία αλλά και η τεχνογνωσία του εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε οι μαθητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των υπολοίπων σχολικών εγχειριδίων παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, δεν ...