Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ ανά Μεταπτυχιακό "Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων"
Αποτελέσματα 150-169 από 279
-
Η συμμετοχή των παιδιών από την προσχολική ηλικία στην επιστημονική έρευνα: Νομικά, δεοντολογικά και ηθικά ζητήματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Η συμμετοχή των παιδιών στην επιστημονική έρευνα, και δη στην εκπαιδευτική έρευνα δράσης, είναι ζήτημα ιδιαίτερα επίκαιρο στη σύγχρονη εποχή. Επηρεάζεται τόσο από την ισχύουσα νομοθεσία σε εθνικό και διεθνές ... -
Η συμπερίληψη στο Ελληνικό σχολείο: Αντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών γενικής αγωγής σχετικά με το συμπεριληπτικό σχολείο.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-07-07)Εισαγωγή: Η συμπεριληπτική εκπαίδευση είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα εκπαιδευτικά συστήματα σε όλο τον κόσμο σήμερα. Με ένα σημαντικό ποσοστό του Ελληνικού μαθητικού πληθυσμού να αντιπροσωπεύει ... -
Η συναισθηματική και κοινωνική οργάνωση ως αναγκαιότητα για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση. Θεωρητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Η παρούσα διπλωματική εργασία διαπραγματεύεται την αναγκαιότητα της Συναισθηματικής και Κοινωνικής οργάνωσης για την Συμπεριληπτική Εκπαίδευση. Στο Α΄ Μέρος θα παρου-σιαστεί η θεωρητική προσέγγιση της Συναισθηματικής και ... -
Η συνειδητοποίηση των προβλημάτων των παιδιών στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)Εισαγωγή: Σημαντικοί παράγοντες της αγωγής και της εκπαίδευσης των παιδιών είναι η οικογένεια, το σχολείο και η κοινωνία. Οι γονείς, μαζί με τους εκπαιδευτικούς, εκπαιδεύουν τον μελλοντικό ενεργό πολίτη ώστε να μπορεί να ... -
Η συνεισφορά της μεθόδου project στην ανάπτυξη Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Απόψεις μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Ο 21ος αιώνας χαρακτηρίζεται από σημαντικές κοινωνικές, τεχνολογικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές αλλαγές που επιβάλουν στους πολίτες των σύγχρονων κοινωνιών την ανάπτυξη και καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων και ικανοτήτων ... -
Η Τεχνολογία στον τομέα της Ψυχικής Υγείας: εκμάθηση χρήσης smart συσκευών σε άτομα με ψυχική νόσο που νοσηλεύονται ή διαμένουν σε κοινωνικά πλαίσια επανένταξης και ψυχοκοινωνική αποκατάστασης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022)Σε μια άκρως ψηφιακή εποχή, όπου η τεχνολογία έχει διεισδύσει σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δράσης, κρίνεται αναγκαίο να εφαρμοστούν εκπαιδευτικές δράσεις που να αποσκοπούν στη εξοικείωση και μύηση όλων των ανθρώπων ... -
Η χρήση ναρκωτικών ουσιών κατά τη διάρκεια της κύησης και η σύνδεσή της με την εμφάνιση μαθησιακών δυσκολιών στο παιδί.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση σε ό,τι αφορά τη σύνδεση μεταξύ της χρήσης ναρκωτικών ουσιών κατά τη διάρκεια της κύησης και της εμφάνισης μαθησιακών δυσκολιών στο παιδί. Μέθοδος: Η διερεύνηση αυτή επιτεύχθηκε ... -
Η χρήση της Εικονογραφικής Μεθόδου Μαυρομμάτη Δώρας για την εκμάθηση της ορθογραφίας σε μαθητές της Ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Οι αυξανόμενες αλλαγές στην κοινωνική δομή της χώρας μας εξαιτίας της εισροής μεταναστών φέρνει στο προσκήνιο την εκπαίδευση των αλλοδαπών μαθητών. Η διγλωσσία αποτελεί ένα φαινόμενο εξαρτώμενο από αυτές τις ... -
Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκμάθηση της Αγγλικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-09)Από την απαρχή της δημιουργίας του κόσμου, ένα ανθρώπινο χαρακτηριστικό παραμένει σταθερό, η ανάγκη για εξέλιξη και πρόοδο. Ο άνθρωπος διακατέχεται από την ανάγκη να εξελίσσεται, να προοδεύει και να βελτιώνει τον περίγυρό ... -
Η χρήση της Ψηφιακής Αφήγησης ως εργαλείο μάθησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Σε μία εποχή, όπου όλες οι πτυχές της ζωής σχετίζονται με τον ψηφιακό κόσμο, η εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη. Ένα εργαλείο, που χρησιμοποιείται αναφορικά με την μετάβαση της εκπαίδευσης στην ψηφιακή ... -
Η χρήση ΤΠΕ και Νέων Τεχνολογιών στην εργοθεραπευτική παρέμβαση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Εισαγωγή: Συγκεκριμένα, ανέλυσα εις βάθος τον ρόλο των Τ.Π.Ε. στην ειδική εκπαίδευση, τις πρακτικές εφαρμογές του και το πως επηρεάζουν τις αρμοδιότητες του εκπαιδευτικού. Επιπλέον, προσέγγισα την έννοια της εργοθεραπείας ... -
Η χρήση των Ψηφιακών Μέσων από τη Διερευνητική Σκοπιά των Παιδαγωγών Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02)Εισαγωγή: Ο ρόλος των ψηφιακών μέσων στην προσχολική αγωγή έχει σημαντικά επεκταθεί τα τελευταία χρόνια, αν και η εισαγωγή τους διαφέρει ανάλογα με τη χώρα και το εκπαιδευτικό πλαίσιο. Καίριοι παράγοντες που οδήγησαν σε ... -
Η ψηφιακή αφήγηση και η διδακτική αξιοποίηση των κόμικς ως διαφοροποιημένη προσέγγιση κατάκτησης της ύλης των Αρχαίων Ελληνικών στην Α Λυκείου των ΓΕΛ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Η ερμηνευτική προσέγγιση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας, όπως αυτή επιδιώκεται κειμενοκεντρικά κι ολιστικά από τα σύγχρονα αναλυτικά προγράμματα σπουδών επιχειρείται να παρουσιαστεί στο πλαίσιο της πιλοτικής ... -
Η ψηφιακή τεχνολογία ως μέσο μάθησης και ψυχαγωγίας στην πρώιμη παιδική ηλικία. Μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Η εργασία αυτή πραγματεύεται τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας και τον εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό της ρόλο σε παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας (0-4 χρόνων). Τα παιδιά ήδη από τη βρεφική ηλικία έρχονται σε επαφή ... -
Η ψηφιακιή αφήγηση κοινωνικών ιστοριών ως μέσο για την καλλιέργεια των κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): μια επεξηγματική μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Ο αυτισμός είναι μια αναπτυξιακή διαταραχή, γνωστή σε όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο, που δε θεραπεύεται πλήρως, αλλά τα άτομα με αυτισμό μέσα από παρεμβάσεις μαθαίνουν να διαχειρίζονται τις κοινωνικές, τις συναισθηματικές ή ... -
Ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση ενηλίκων ευάλωτων ομάδων πληθυσμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-12)Σκοπός: Η διερεύνηση στις ίσες ευκαιρίες για εκπαίδευση ευπαθών ομάδων ενηλίκων Μέθοδος: Η δευτερογενής έρευνα της βιβλιογραφίας των ευάλωτων ομάδων πληθυσμού και των ίσων ευκαιριών εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα: εξέταση των ... -
Καινοτόμες τεχνολογίες στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08) -
Καλές πρακτικές στην συμπεριληπτική εκπαίδευση για τη βιωματική και προσωποποιημένη μάθηση των ατόμων με αναπηρία μέσω των τεχνών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Στην παρούσα διπλωματική εργασίας γίνεται παράθεση των καλών πρακτικών στη συμπεριληπτική εκπαίδευση για τη βιωματική και προσωποποιημένη μάθηση των Ατόμων με Αναπηρία μέσω των τεχνών. Συγκεκριμένα, αναφέρονται τα οφέλη ... -
Κατάθλιψη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Μέσα από την παρούσα διπλωματική εργασία, γίνεται μία προσπάθεια να προσεγγιστεί το ζήτημα της κατάθλιψης των γυναικών κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης και πώς αυτή η διαταραχή μπορεί να επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό την ... -
«Κοινωνικές» πεπτιδικές ορμόνες ωκυτοκίνη και βασοπρεσίνη: Η συμβολή τους στην αντιμετώπιση διαταραχών του αυτιστικού φάσματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-02-11)Οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) αποτελούν μια ομάδα νευροαναπτυξιακών διαταραχών που χαρακτηρίζονται από ελλείμματα στην κοινωνική αλληλεπίδραση και επικοινωνία καθώς και επαναλαμβανόμενες και στερεότυπες συμπεριφορές ...