Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η Αγωγή Υγείας ως μέσο γνώσεων, αξιών και δεξιοτήτων στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία

dc.contributor.advisorΣαρέλλα, Αγγελική
dc.contributor.authorΜαρίνου, Μαρία-Αθανασία
dc.date.accessioned2023-03-28T10:51:40Z
dc.date.available2023-03-28T10:51:40Z
dc.date.issued2023-03-27
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4076
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3916
dc.description.abstractΕισαγωγή:Η Αγωγής Υγείας αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα σχετικά με την υγεία,την προαγωγή και την αξία της,καθώς και στην προετοιμασία τους για τα σύγχρονα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει η κοινωνία του 21ου αιώνα.Οι στόχοι, οι διδακτικές προσεγγίσεις και η σπουδαιότητα του μαθήματος της Αγωγής Υγείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την καθιστά μέσο γνώσεων, αξιών και δεξιοτήτων στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία. Σκοπός:Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις απόψεις των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρησιμότητα του μαθήματος της Αγωγής Υγείας. Συγκεκριμένα εξετάζονται οι απόψεις των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, αλλά και την ανάπτυξη αξιών μέσα από το μάθημα της Αγωγής Υγείας. Μέθοδος:Διεξήχθη έρευνα σε τυχαίο δείγμα μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μέσω δομημένου ερωτηματολογίου, το οποίο δόθηκε σε μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Λεχαινών. Η συλλογή του δείγματος έγινε με βάση την εκούσια συμμετοχή των μαθητών και τα στοιχεία που συλλέχθηκαν ήταν ανώνυμα. Οι μαθητές έλαβαν ενημέρωση σχετικά με τη διαφύλαξη των προσωπικών τους δεδομένων πριν από την έναρξη της έρευνας . Συμπεράσματα:Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν πως οι μαθητές μέσω του μαθήματος Αγωγής Υγείας απέκτησαν αξίες που θα τους ακολουθήσουν στην μετέπειτα ζωή τους,αφενός μέσω της απόκτησης γνώσεων, αφετέρου μέσω της ανάπτυξης δεξιοτήτων σε θέματα υγείας.Οι μαθητές δήλωσαν την πρόθεσή τους να εφαρμόσουν στη ζωή τους τις γνώσεις που αποκτήθηκαν από το μάθημα πάνω σε θέματα υγείας, επισημαίνοντας ότι το μάθημα είναι εξαιρετικά χρήσιμο.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑγωγή Υγείαςel
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΑξίεςel
dc.subjectΓνώσειςel
dc.subjectΔεξιότητεςel
dc.titleΗ Αγωγή Υγείας ως μέσο γνώσεων, αξιών και δεξιοτήτων στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασίαel
dc.title.alternativeHealth Education as a means of knowledge, values and skills in the modern educational processel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeVivilaki, Victoria
dc.contributor.committeeIliadou, Maria
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μαιευτικήςel
dc.contributor.masterΠροηγμένη και Τεκμηριωμένη Μαιευτική Φροντίδαel
dc.description.abstracttranslatedIntroduction:Health Education aims to inform and sensitize students on issues related to health, its promotion and value, as well as to prepare them for the modern health problems facing society in the 21st century. The goals, the teaching approaches, and the importance of the Health Education course in secondary education, makes it a means of knowledge, values, and skills in the modern educational process. Objectives: This study aims at investigating the opinions of secondary school students regarding the usefulness of the Health Education course. Specifically, this study examines the opinions of secondary school students regarding the acquisition of knowledge and skills, as well as the development of values through the Health Education course. Method:Research was conducted on a random sample of Secondary Education students, through the development of a structured questionnaire, which was given to students of the 1stEPAL of Lechaina. The collection of the sample took place during the Health Education course after completing the questionnaire at the end of the course. Conclusions:The results of the research showed that the students through the Health Education course acquired values that will follow them in their later life, on the one hand through the acquisition of knowledge, on the other hand through the development of skills in health matters. The students declared their intention to apply in their lives the knowledge gained from the course on health issues, pointing out that the course is extremely useful.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές