Show simple item record

Προγράμματα παρέμβασης για την ένταξη των ατόμων στο φάσμα του αυτισμού στην Α/Βάθμια εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Αγάθη
dc.contributor.authorΜολόχας, Ηλίας
dc.date.accessioned2023-04-04T15:18:18Z
dc.date.available2023-04-04T15:18:18Z
dc.date.issued2023-03-15
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4171
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4010
dc.description.abstractΟ αυτισμός είναι μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή και η συμπτωματολογία του ξεκινά από τη βρεφική ηλικία και εκτείνεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ανθρώπου. Βασικά του χαρακτηριστικά είναι οι περιορισμοί στην κοινωνική επικοινωνία και αλληλεπίδραση και οι επαναλαμβανόμενες στερεοτυπικές συμπεριφορές. Η παραπάνω συμπτωματολογία προκαλεί δυσκολίες στη δημιουργία σχέσεων και εμποδίζει την ισότιμη ένταξη του παιδιού σε εκπαιδευτικά και κοινωνικά περιβάλλοντα . Σκοπός της παρούσας έρευνας υπήρξε η αναζήτηση των κατάλληλων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που ευνοούν την ένταξη των μαθητών με αυτισμό στη Α/βάθμια εκπαίδευση. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση πρώιμων προγραμμάτων εκπαιδευτικής παρέμβασης είναι καθοριστικής σημασίας για την όλη εκπαιδευτική πορεία των παιδιών με αυτισμό, προωθώντας την ευρύτερη ένταξη των παιδιών αυτών στο κοινωνικό περιβάλλον. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα προγράμματα παρέμβασης που εστιάζουν στη κατάρτιση ενός εξειδικευμένου ατομικού θεραπευτικού προγράμματος και στη χρήση των νέων τεχνολογιών έχουν τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΠρογράμματα παρέμβασηςel
dc.subjectAutismel
dc.titleΠρογράμματα παρέμβασης για την ένταξη των ατόμων στο φάσμα του αυτισμού στην Α/Βάθμια εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeIntervention programs for the inclusion of individuals with autism spectrum disorder in primary educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΛάγιου, Αρετή
dc.contributor.committeeSakellari, Evanthia
dc.contributor.facultyΣχολή Δημόσιας Υγείαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείαςel
dc.contributor.masterΕπιδημιολογία και Προαγωγή Υγείαςel
dc.description.abstracttranslatedAutism is a neurodevelopmental disorder and its symptoms begin in infancy and extend throughout a person's life. Its main features are limitations in social communication and interaction and repetitive stereotyped behaviors. The above symptomatology causes difficulties in creating relationships and prevents the equal inclusion of the child in educational and social environments. The purpose of this research was the search for appropriate educational interventions that favor the inclusion of students with autism in primary education. The planning and implementation of early educational intervention programs is of decisive importance for the entire educational course of children with autism, promoting the wider integration of these children in the social environment. The results of the research showed that the intervention programs that focus on the preparation of a specialized individual treatment program and the use of new technologies have the greatest effectivenessel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές