dc.contributor.advisor | Σταθοπούλου, Αγάθη | |
dc.contributor.author | Μολόχας, Ηλίας | |
dc.date.accessioned | 2023-04-04T15:18:18Z | |
dc.date.available | 2023-04-04T15:18:18Z | |
dc.date.issued | 2023-03-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4171 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4010 | |
dc.description.abstract | Ο αυτισμός είναι μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή και η συμπτωματολογία του ξεκινά από τη βρεφική ηλικία και εκτείνεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ανθρώπου. Βασικά του χαρακτηριστικά είναι οι περιορισμοί στην κοινωνική επικοινωνία και αλληλεπίδραση και οι επαναλαμβανόμενες στερεοτυπικές συμπεριφορές. Η παραπάνω συμπτωματολογία προκαλεί δυσκολίες στη δημιουργία σχέσεων και εμποδίζει την ισότιμη ένταξη του παιδιού σε εκπαιδευτικά και κοινωνικά περιβάλλοντα . Σκοπός της παρούσας έρευνας υπήρξε η αναζήτηση των κατάλληλων εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που ευνοούν την ένταξη των μαθητών με αυτισμό στη Α/βάθμια εκπαίδευση. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση πρώιμων προγραμμάτων εκπαιδευτικής παρέμβασης είναι καθοριστικής σημασίας για την όλη εκπαιδευτική πορεία των παιδιών με αυτισμό, προωθώντας την ευρύτερη ένταξη των παιδιών αυτών στο κοινωνικό περιβάλλον. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα προγράμματα παρέμβασης που εστιάζουν στη κατάρτιση ενός εξειδικευμένου ατομικού θεραπευτικού προγράμματος και στη χρήση των νέων τεχνολογιών έχουν τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. | el |
dc.format.extent | 83 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Αυτισμός | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject | Προγράμματα παρέμβασης | el |
dc.subject | Autism | el |
dc.title | Προγράμματα παρέμβασης για την ένταξη των ατόμων στο φάσμα του αυτισμού στην Α/Βάθμια εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Intervention programs for the inclusion of individuals with autism spectrum disorder in primary education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Λάγιου, Αρετή | |
dc.contributor.committee | Sakellari, Evanthia | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Δημόσιας Υγείας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας | el |
dc.contributor.master | Επιδημιολογία και Προαγωγή Υγείας | el |
dc.description.abstracttranslated | Autism is a neurodevelopmental disorder and its symptoms begin in infancy and extend throughout a person's life. Its main features are limitations in social communication and interaction and repetitive stereotyped behaviors. The above symptomatology causes difficulties in creating relationships and prevents the equal inclusion of the child in educational and social environments. The purpose of this research was the search for appropriate educational interventions that favor the inclusion of students
with autism in primary education. The planning and implementation of early educational intervention programs is of decisive importance for the entire educational course of children with autism, promoting the wider integration of these children in the social
environment. The results of the research showed that the intervention programs that focus on the preparation of a specialized individual treatment program and the use of new technologies have the greatest effectiveness | el |