dc.contributor.advisor | Χατζηκωνσταντής, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Μπούργια, Γεωργία | |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T06:39:39Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T06:39:39Z | |
dc.date.issued | 2021-02-26 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/418 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-269 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τις ανάγκες μιας ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας, αυτής των Ατόμων με Αναπηρία, όσον αφορά τον τρόπο μετακίνησής τους σε Επιβατηγά πλοία, ειδικότερα σε Επιβατηγά Οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου. Γίνεται μία γενικευμένη αναφορά στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μορφής αναπηρίας, μαζί με στοιχεία από στατιστικές έρευνες που δείχνουν την κοινωνική απομόνωση που βιώνουν τα άτομα αυτά, μην έχοντας τη δυνατότητα να ταξιδέψουν με ασφάλεια στη συγκεκριμένη κατηγορία πλοίων. Αναλύεται ένα μεγάλο κανονιστικό και νομοθετικό πλαίσιο, που αναφέρεται στις διάφορες απαιτήσεις που πρέπει να πληρούνται για την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια των επιβατών Ατόμων με Αναπηρία, ξεκινώντας πολύ πίσω χρονολογικά και φθάνοντας ως το σήμερα. Παρατηρώντας, λοιπόν, πως οι απαιτήσεις για τις ανάγκες των επιβατών ΑμεΑ μειονεκτούν και πως οι λύσεις που έχουν επιβληθεί να λάβουν η συγκεκριμένη κατηγορία πλοίων θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των ίδιων των επιβατών, αποφάσισα να βρω λύσεις και να τις εφαρμόσω σε υπαρκτά πλοία τέτοιου τύπου. Μία βιωματική εμπειρία ενός επιβάτη ΑμεΑ ο οποίος ένιωθε εγκλωβισμένος και ανασφαλής ως προς τον τρόπο που θέλησαν να τον μεταφέρουν από το κατάστρωμα οχημάτων στο σαλόνι επιβατών, βαραίνει ακόμα περισσότερο την ανάγκη για εφαρμογή νέων και ασφαλέστερων λύσεων. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο, αναλύονται και αξιολογούνται καινούργιοι τρόποι ασφαλούς μετακίνησης επί του πλοίου, προστίθενται νέοι χώροι για την εξυπηρέτηση και τις ανάγκες επιβατών ΑμεΑ και γίνεται η κατάλληλη εφαρμογή σε δύο Ε/Γ – Ο/Γ πλοία ανοικτού τύπου. | el |
dc.format.extent | 174 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | ΑμεΑ | el |
dc.subject | Άτομα με αναπηρία | el |
dc.subject | Πλοία | el |
dc.subject | Επιβάτες με αναπηρία | el |
dc.subject | Πρόσβαση ΑμεΑ σε πλοία | el |
dc.subject | Μετακίνηση ΑμεΑ σε πλοία | el |
dc.subject | Π.Δ. 44/11 | el |
dc.subject | Εγκύκλιοι | el |
dc.subject | Δικαιώματα επιβατών ΑμεΑ | el |
dc.subject | Μελέτη επιβατών | el |
dc.subject | Μελέτη λυμάτων | el |
dc.subject | Κοινόχρηστοι χώροι υγιεινής ΑμεΑ | el |
dc.subject | Πείραμα ευστάθειας Ε/Γ πλοίων | el |
dc.title | Συμμόρφωση Ε/Γ πλοίων για πρόσβαση ΑμεΑ | el |
dc.title.alternative | Passenger ferry compliance for people with disabilities | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Pagonis, Dimitris Nikos | |
dc.contributor.committee | Μαζαράκος, Θωμάς | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | This bachelor's thesis concerns the needs of a sensitive social group, that of Persons with Disabilities, in terms of how they are transported with Passenger Ships, in particular on Open type Passenger Car Ferries. There is a general reference to the special needs of each form of disability, along with data from statistical surveys that show the social isolation experienced by these people, not being able to travel safely in this specific category of ships. A large regulatory and legislative framework is analyzed, which refers to the various requirements that must be met for the service and safety of passengers with Disabilities, starting far back in time and reaching to the present day. So, noticing that the requirements for the needs of disabled passengers are disadvantaged and that the solutions that have been imposed to take this category of ships endanger the safety of the disabled passengers, I decided to find solutions and apply them to existing ships of this type. A real experience of a disabled passenger who felt “trapped” and insecure about how they wanted to transfer him from the car deck to the passenger saloon, makes the need for safer solutions more imminent. In the third and last chapter, we analyze and evaluate new ways for safer transfer on the ship, add new spaces for the services and needs of the disabled passengers and all these are applied in two RO-RO open type passenger car ferries ships. | el |