Εμφάνιση απλής εγγραφής

Συμμόρφωση Ε/Γ πλοίων για πρόσβαση ΑμεΑ

dc.contributor.advisorΧατζηκωνσταντής, Γεώργιος
dc.contributor.authorΜπούργια, Γεωργία
dc.date.accessioned2021-03-16T06:39:39Z
dc.date.available2021-03-16T06:39:39Z
dc.date.issued2021-02-26
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/418
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-269
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τις ανάγκες μιας ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας, αυτής των Ατόμων με Αναπηρία, όσον αφορά τον τρόπο μετακίνησής τους σε Επιβατηγά πλοία, ειδικότερα σε Επιβατηγά Οχηματαγωγά πλοία ανοικτού τύπου. Γίνεται μία γενικευμένη αναφορά στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε μορφής αναπηρίας, μαζί με στοιχεία από στατιστικές έρευνες που δείχνουν την κοινωνική απομόνωση που βιώνουν τα άτομα αυτά, μην έχοντας τη δυνατότητα να ταξιδέψουν με ασφάλεια στη συγκεκριμένη κατηγορία πλοίων. Αναλύεται ένα μεγάλο κανονιστικό και νομοθετικό πλαίσιο, που αναφέρεται στις διάφορες απαιτήσεις που πρέπει να πληρούνται για την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια των επιβατών Ατόμων με Αναπηρία, ξεκινώντας πολύ πίσω χρονολογικά και φθάνοντας ως το σήμερα. Παρατηρώντας, λοιπόν, πως οι απαιτήσεις για τις ανάγκες των επιβατών ΑμεΑ μειονεκτούν και πως οι λύσεις που έχουν επιβληθεί να λάβουν η συγκεκριμένη κατηγορία πλοίων θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των ίδιων των επιβατών, αποφάσισα να βρω λύσεις και να τις εφαρμόσω σε υπαρκτά πλοία τέτοιου τύπου. Μία βιωματική εμπειρία ενός επιβάτη ΑμεΑ ο οποίος ένιωθε εγκλωβισμένος και ανασφαλής ως προς τον τρόπο που θέλησαν να τον μεταφέρουν από το κατάστρωμα οχημάτων στο σαλόνι επιβατών, βαραίνει ακόμα περισσότερο την ανάγκη για εφαρμογή νέων και ασφαλέστερων λύσεων. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο, αναλύονται και αξιολογούνται καινούργιοι τρόποι ασφαλούς μετακίνησης επί του πλοίου, προστίθενται νέοι χώροι για την εξυπηρέτηση και τις ανάγκες επιβατών ΑμεΑ και γίνεται η κατάλληλη εφαρμογή σε δύο Ε/Γ – Ο/Γ πλοία ανοικτού τύπου.el
dc.format.extent174el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΑμεΑel
dc.subjectΆτομα με αναπηρίαel
dc.subjectΠλοίαel
dc.subjectΕπιβάτες με αναπηρίαel
dc.subjectΠρόσβαση ΑμεΑ σε πλοίαel
dc.subjectΜετακίνηση ΑμεΑ σε πλοίαel
dc.subjectΠ.Δ. 44/11el
dc.subjectΕγκύκλιοιel
dc.subjectΔικαιώματα επιβατών ΑμεΑel
dc.subjectΜελέτη επιβατώνel
dc.subjectΜελέτη λυμάτωνel
dc.subjectΚοινόχρηστοι χώροι υγιεινής ΑμεΑel
dc.subjectΠείραμα ευστάθειας Ε/Γ πλοίωνel
dc.titleΣυμμόρφωση Ε/Γ πλοίων για πρόσβαση ΑμεΑel
dc.title.alternativePassenger ferry compliance for people with disabilitiesel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePagonis, Dimitris Nikos
dc.contributor.committeeΜαζαράκος, Θωμάς
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThis bachelor's thesis concerns the needs of a sensitive social group, that of Persons with Disabilities, in terms of how they are transported with Passenger Ships, in particular on Open type Passenger Car Ferries. There is a general reference to the special needs of each form of disability, along with data from statistical surveys that show the social isolation experienced by these people, not being able to travel safely in this specific category of ships. A large regulatory and legislative framework is analyzed, which refers to the various requirements that must be met for the service and safety of passengers with Disabilities, starting far back in time and reaching to the present day. So, noticing that the requirements for the needs of disabled passengers are disadvantaged and that the solutions that have been imposed to take this category of ships endanger the safety of the disabled passengers, I decided to find solutions and apply them to existing ships of this type. A real experience of a disabled passenger who felt “trapped” and insecure about how they wanted to transfer him from the car deck to the passenger saloon, makes the need for safer solutions more imminent. In the third and last chapter, we analyze and evaluate new ways for safer transfer on the ship, add new spaces for the services and needs of the disabled passengers and all these are applied in two RO-RO open type passenger car ferries ships.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές