dc.contributor.advisor | Troussas, Christos | |
dc.contributor.author | Κότι, Αντώνης | |
dc.date.accessioned | 2023-04-11T07:16:30Z | |
dc.date.available | 2023-04-11T07:16:30Z | |
dc.date.issued | 2023-03-11 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4228 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4067 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός
2D ψηφιακού παιχνιδιού που θα ενσωματώνει προσαρμοστικότητα στους χρήστες με χρήση
ευφυών τεχνικών. Τα εν λόγω παιχνίδι θα υλοποιήθηκε για λόγους ψυχαγωγίας.
Πιο συγκεκριμένα, θα αναλυθεί ο σχεδιασμός , ο προγραμματισμός, η υλοποίηση, οι
οντότητες και οι λειτουργίες ενός δισδιάστατου παιχνιδιού (τύπου πλατφόρμας). Το παιχνίδι
είναι εμπνευσμένο από τα κλασσικά platformers, εκσυγχρονίζοντας γραφικά υψηλής ποιότητας
και ηχητικά εφέ. Ο χρήστης αρχικά καλείται να απαντήσει διάφορες ερωτήσεις προσαρμόζοντας
τον «κόσμο» (την πρώτη πίστα) βάση της εμπειρίας του. Οι παίκτες θα πρέπει να ολοκληρώσουν
5 κόσμους (πίστες) εκτελώντας ορισμένες ενέργειες, θα ελέγχουν έναν χαρακτήρα που θα
έρχεται αντιμέτωπος με εχθρούς , εμπόδια , παγίδες με στόχο να τερματίσει πριν την λήξη του
χρόνου. Ένα ευφυή σύστημα κώδικα θα συγκεντρώνει και θα αναλύει την απόδοση των παικτών
και θα προσαρμόζει το επίπεδο δυσκολίας του επομένου επίπεδου.
Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί σε παίκτες όλων των
ηλικιών ανεξαρτήτα απο τις ικανοτητές και δεξιότητες τους, ενώ αποτελεί πρόκληση για τους
έμπειρους παίκτες.
Η πλατφόρμα Unity αποτελεί μια καλή επιλογή για την ανάπτυξη του FoxyPixels διότι
είναι ένα αρκετά δυνατό λογισμικό, η οποία παρέχει προγράμματα εκ μάθησης (tutorials) και
διαφορά αντικείμενα μέσω του Unity Asset Store. | el |
dc.format.extent | 73 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject | Εικονικά περιβάλλοντα | el |
dc.subject | 2D Πλατφόρμα | el |
dc.subject | Unity | el |
dc.title | 2D Ψηφιακό παιχνίδι με δυνατότητα προσαρμογής του επιπέδου δυσκολίας | el |
dc.title.alternative | 2D Digital game with adjustable difficulty level | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Tselenti, Panagiota | |
dc.contributor.committee | Κρούσκα, Ακριβή | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis deals with the design and implementation of a 2D digital game that will incorporate
user adaptability using intelligent techniques. This game will be implemented for entertainment
purposes.
More specifically, the design, programming, implementation, entities, and functions of a twodimensional platform game will be analyzed. The game is inspired by classic platformers,
modernizing high-quality graphics and sound effects. The user is initially asked to answer various
questions by adjusting the world based on their experience. Players will have to complete 5
worlds by performing certain actions, controlling a character who will face enemies, obstacles,
traps with the goal of finishing before the time runs out. An intelligent system will collect and
analyze the performance of the players and adjust the difficulty level of the next level.
The game is designed to be accessible to players of all ages and skill levels, while challenging
experienced players.
The Unity platform was an excellent choice for the development of FoxyPixels because it is
quite powerful software supplying tutorials and different objects through the Unity Asset Store. | el |