Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-5 από 5
Η μέθοδος CIMT σε παιδιά με ημιπληγική Εγκεφαλική Παράλυση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-12)
Η εγκεφαλική παράλυση είναι η πιο κοινή παιδιατρική σωματική αναπηρία. Για την αποκατάσταση των ατόμων που έχουν διαγνωσθεί με αυτή, έχουν αναπτυχθεί, με την πάροδο του χρόνου, ποικίλες μέθοδοι. Μία από αυτές είναι η ...
Η αποτελεσματικότητα των θεραπευτικών προσεγγίσεων που εστιάζουν στη συμμετοχή για παιδιά και εφήβους με αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-04)
Εισαγωγή: Η κινητική αναπηρία συνιστά τη πιο συνήθη μορφή αναπηρίας και αναφέρεται σε
οποιαδήποτε παθολογική κατάσταση προκαλεί σωματική δυσλειτουργία και περιορισμό της
κίνησης του ατόμου. Η κινητική αναπηρία στα ...
Αξιολόγηση και χαρακτηριστικά βάδισης σε παιδιά με προοδευτική και μη προοδευτική αταξία: Μία συστηματική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-20)
Εισαγωγή: Η αταξία είναι μια νευρολογική διαταραχή, που χαρακτηρίζεται από έλλειψη
ισορροπίας και συντονισμού. Με βάση την εξέλιξη της διαταραχής, διακρίνεται σε
επεισοδιακή, μη προοδευτική και προοδευτική αταξία. Οι μη ...
"Το αποτέλεσμα της συμμετοχής των γονέων στη θεραπευτική παρέμβαση παιδιών με Εγκεφαλική Παράλυση. Ανασκόπηση"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-22)
Εισαγωγή: Η Εγκεφαλική παράλυση (ΕΠ) αποτελεί την πιο διαδομένη αιτία σωματικής αναπηρίας και χαρακτηρίζεται ως μία μόνιμη, μη προοδευτική αλλοίωση που αποκτήθηκε κατά την προγεννητική, περιγεννητική ή πρώιμη μεταγεννητική ...
Ο ρόλος του κινήτρου της επίτευξης στη θεραπευτική διαδικασία και συμμετοχή σε παιδιά με κινητικές αναπηρίες. Ανασκόπηση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-22)
ΕΙΣΑΓΩΓΉ
Η ενεργή συμμετοχή των παιδιών με κινητική αναπηρία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι μίας αποτελεσματικής θεραπευτικής παρέμβασης. Ο καθορισμός των στόχων και η κατάκτηση νέων δεξιοτήτων αποτελούν βασικά κριτήρια ...