dc.contributor.advisor | Troussas, Christos | |
dc.contributor.author | Λήμνος, Ιάσων | |
dc.date.accessioned | 2023-07-21T07:41:26Z | |
dc.date.available | 2023-07-21T07:41:26Z | |
dc.date.issued | 2023-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4768 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4606 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την εκσυχρόνιση του
γνωστού και κλασικού παιχνιδιού, γνωστό ως Ναρκαλιευτής (Minesweeper) που
δημιουργήθηκε το 1990 με τον πολλαπλασιασμό τον υπολογιστών στα σπίτια των
ανθρώπων. Στο συγκεκριμένο πεδίο αναφέρονται ιστορικές ανάδρομες πάνω στα
χρησιμοποιούμενα εργαλεία, λεπτομερείς αναφορές σε έννοιες και λειτουργίες που
χρησιμοποιούνται στην εργασία με σκοπό την βοήθεια εξήγησης της μεθοδολογίας
που πάρθηκε για την υλοποίηση της. Στην συνέχεια αναφέρεται ο λόγος για την
επιλογή της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας μαζί με τους στόχους της
εργασίας, αρκετή εξήγηση για την υλοποίηση του συγκεκριμένου βιντεοπαιχνιδιού
και στατιστικά στοιχεία που πάρθηκαν από το ερωτηματολόγιο το οποίο
μοιράστηκε με το ολοκληρωμένο παιχνίδι. | el |
dc.format.extent | 73 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ναρκαλιευτής | el |
dc.subject | Tρισδιάστατος χώρος | el |
dc.subject | Unity | el |
dc.subject | Oπτική πρώτου προσώπου | el |
dc.title | Τρισδιάστατο παιχνίδι Ναρκαλιευτή πρώτου προσώπου | el |
dc.title.alternative | 3D Minesweeper game in first person | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Tselenti, Panagiota | |
dc.contributor.committee | Κρούσκα, Ακριβή | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.description.abstracttranslated | The present thesis concerns the recreation of the well-known and classic
game known as Minesweeper which was made in the 1990, with the proliferation
of computers in common people’s homes. In the specific field the things mentioned
are the historical information on the tools implemented, detailed references to
concepts and functions that were used are mentioned in order to help explain the
methodology that was followed to complete this thesis. Also mentioned, were the
reasons behind choosing the specific thesis along with the goals that were set
while making it, plenty of explanation for the implementation that was taken place
in order to make the specific video game and finally statistical data taken from the
questionnaire which was shared together with the completed game. | el |