Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ψηφιακό παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας με Unity και C# για την εκμάθηση Logo

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΤέρπος, Ιωάννης
dc.date.accessioned2023-07-21T07:55:26Z
dc.date.available2023-07-21T07:55:26Z
dc.date.issued2023-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4772
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4610
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη κατασκευή ψηφιακού παιχνιδιού για την εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού Logo. Αρχικά, ορίζονται οι όροι “ψηφιακό παιχνίδι”, “πόροι” και “εξοπλισμός”, καθώς και τα βασικά στοιχεία των ψηφιακών παιχνιδιών. Στη συνέχεια, πραγματοποιείται έρευνα γύρω από τις έννοιες “σοβαρά παιχνίδια” και “παιχνίδια κουίζ”, τα οποία αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης στη κατασκευή του ψηφιακού παιχνιδιού για την εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού Logo. Αναφέρθηκε η μεθοδολογία σχεδιασμού που χρησιμοποιήθηκε για τη κατασκευή του ψηφιακού παιχνιδιού και η υλοποίηση του με τη χρήση της πλατφόρμας unity3D, σε συνδυασμό με τη γλώσσα προγραμματισμού C# (C Sharp). Παράλληλα, γίνεται παρουσίαση της αρχιτεκτονικής του ψηφιακού παιχνιδιού, καθώς και αναπαράσταση των παραδειγμάτων χρήσης του σε διαγράμματα και εικόνες. Επιπλέον, το ψηφιακό παιχνίδι δοκιμάστηκε και αξιολογήθηκε από άλλα άτομα διαφορετικής ηλικίας με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου. Τέλος, παρατίθενται συμπεράσματα σχετικά με την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και της αξιολόγησης του ψηφιακού παιχνιδιού και μελλοντικές προκλήσεις του ψηφιακού παιχνιδιού.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subject3Del
dc.subjectUnityel
dc.subjectC#el
dc.subjectSerious gamesel
dc.subjectQuiz gamesel
dc.subjectInventoryel
dc.titleΨηφιακό παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας με Unity και C# για την εκμάθηση Logoel
dc.title.alternativeDigital virtual reality game with Unity and C# for tutoring the Logo programming languageel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeTselenti, Panagiota
dc.contributor.committeeΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis concerns the design of a digital tutoring Logo game. Primarily, the terms ''digital game'', ''resources'', and ''inventory'', as well as the key components of digital games are defined. Then, research was conducted on the concepts of ''serious games'' and ''quiz games'', which inspired the creation of this digital tutoring Logo game. The design methodology used to build the game and its implementation through a unity3D platform, combined with the C# (C Sharp) programming language, is mentioned. In addition, there is a presentation of the architecture of the digital game, along with the portrayal of examples using diagrams and pictures. Admittedly, the digital game has been tested and criticized by other people of different ages using a questionnaire. Finally, conclusions about the literature review and evaluation of the digital game and future challenges of the digital game are provided.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές